Sakura bu hafta da ailesini ziyaret etme planlarını gerçekleştirememişti. Aslında gidecekti ama ailesinin kısa bir süreliğine şehir dışına çıktığını öğrendikten sonra planları suya düşmüştü.
O yüzden Tenten'le dışarıda biraz gezmeye karar vermişlerdi. Hava kararana kadar vakit geçirdikten ve sonra akademiye geri dönmüşler, Sakura Kakashi sensei'in yanına gideceği için girişte ayrılmışlardı.
Sakura, Kakashi sensei ile yeteneğini keşfetmesi adına neler yapabileceğini konuştuktan sonra, Shino'nun da yeteneğini bildirip odadan çıktı.
Neredeyse bütün gününü yalnız geçiren Sasuke ise konuşucak birilerini arıyordu. O sırada Sakura ve Tenten'in akademiye girdiğini görüp ilk başta Sakura'ya takılabileceğini düşünse de sonradan vazgeçti. Sakura'yla vakit geçirmek bir süredir Sasuke'nin hoşuna gidiyordu ve bu iyi bir şey değildi. Sakura'nın onun için değerli biri haline gelmesinden korkuyordu.
O yüzden oturduğu bankta durmaya devam etti. Bütün gün Neji ve Naruto'yu da görmemişti. Sasuke yalnızlığa alışık biriydi. Peki neden şimdi gözleri tanıdık birilerini arıyordu?
Sadece can sıkıntısı olduğunu düşündü ve banktan kalktı Sasuke. Hava zaten kararmıştı. Biraz da odasında vakit geçirebilirdi.
Akademinin büyük binasına giriş yaptı. Odasına gitmek için merdivenlere yöneleceği sırada duyduğu ses onu durdurmuştu.
"Sasuke!"
Tanıdık ses Sasuke'nin gülümsemesine sebep oldu. Az önce yanına gitmekten vazgeçtiği kız kendiliğinden yanına gelmişti.
"Napıyorsun?" Kakashi sensei'in odasından çıkan Sakura, Sasuke'yi görünce ona yetişmek için koşmuş, aynı zamanda seslenmişti.
Sasuke, Sakura'nın yanına gelmesini bekledi. "Hiç, sen?"
"Odama gidiyordum ben de. Kakashi sensei'in yanına uğramıştım da."
"Yine birilerinin seni rahatsız etme ihtimaline karşılık sana eşlik edebilirim." dedi Sasuke. "Kendini koruyamadığına birçok kez şahit oldum da."
Sakura normalde sinirleneceği bu sözlere karşılık sadece gülmekle yetindi. "Odalarımız yan yana olmasaydı da beni odama kadar bırakır mıydın?"
Sasuke ve Sakura yürümeye başlayıp merdivenlere yöneldiler. "Sanırım bunu hiçbir zaman bilemeyeceksin."
"Sanırım." dedi Sakura. "Ee sen bugün neler yaptın?"
"Aslında çok bir şey yapmadım. Kafa dinledim biraz, antrenman yaptım."
"Ne antrenmanı?" Sakura şaşkınlıkla gözlerini açmıştı.
"Kendimi ve yeteneğimi geliştirmek için. Biraz sen de yapsaydın bu kadar savunmasız olmazdın."
Sakura dudaklarını birbirine bastırdı ve kafasını salladı. Eğer yeteneğini bilseydi, o da geliştirmek için bir şeyler yapabilirdi. Sonra aniden aklına gelen fikirle kocaman gülümsedi. Belki de antrenman yaparsa kendini zorlar ve yeteneğini ortaya çıkarabilirdi.
"Haklısın. Fikir verdiğin için teşekkür ederim."
Sasuke ortak salona geldiklerini fark edip ekrana baktı.
____________________
1.Sakura Haruno: 55
2.Shikamaru Nara: 35
3.Sasuke Uchiha: 30
____________________