Sasuke, o günün derslerinin bitmesinin ardından yanında Neji'yle beraber odasına dönüyordu. Saçma bulduğu okul formalarından bir an önce kurtulmayı, yemek saatinin çabuk gelmesini ve aç olan karnını doyurmayı istiyordu.
Elleri cebinde yürümeye devam ederken her gün yaptığı gibi uzun koridorlara ve gereksiz büyük olan akademiye lanet etti. Bir kaç öğrencinin oturduğu ortak salona geldiklerinde Neji'nin sesi onu durdurmuştu.
"Sasuke, ekrana baksana."
Sasuke, kafasını büyük ekrana çevirdi ve gözlerini kıstı.
___________________
1.Shikamaru Nara: 25
2.Sakura Haruno: 20
3.Naruto Uzumaki: 10
___________________Yalnızca ilk üçü gösteren ekrandaki isimler Sasuke'yi şaşırtmamıştı. Neji Sakura'nın puanı için ekrana bakmasını söylemiş olmalıydı çünkü Naruto ve Shikamaru da bir değişiklik yoktu. Sakura'nın puan kazanması ekranda kalabalık yapan isimlerin gitmesine sebep olmuştu. O isimlerden biri de Sasuke'ydi. Sasuke şimdiye kadar sıralamaya girmek için bir çaba göstermemişti. Acele etmiyordu çünkü sıralamaya gireceğine emindi. Kendine ve zekasına güveniyordu.
"Merak etme, sıralama böyle kalmayacak."
"Sakura." dedi Neji. "O kız da farklı bir şey var."
Omuz silkti Sasuke. "Yakında öğreniriz nasıl olsa."
Sakura gerçekten Sasuke'nin de ilgisini çekiyordu. Onun gibi olup olmadığını deli gibi merak ediyordu Sasuke. Öyle olmasını umuyordu belki de.
Sasuke hayatına kimseyi almak istemiyordu. O yalnız olmayı tercih ediyordu. Akademiye başladığından beri sadece Neji'nin yanında durmasına izin veriyordu. Yeteneği için ona yaklaşan herkesten uzak duruyordu. Bir de Naruto vardı tabii. Ara sıra peşine takılıyordu ve Sasuke bir yerden sonra ona hayır dememeye başlamıştı. Onun tam bir aptal olduğunu düşünüyordu. Şu an üçüncü olmasını da tamamen şansına vermişti.
Shikamaru'yu ise gerçek bir rakip olarak görüyordu. Bu kadar çabuk puan kazanması merak uyandırıcıydı. Sasuke biraz kafa yorarsa o çocuğun yeteneğini de bulabileceğini düşünüyordu. Hem kazandıracağı puan açısından hem de Sasuke'nin onu gerçekten merak ediyor olmasından dolayı önceliği yine de Sakura'ydı.
Neji.. Neji de ona göre akademideki aklı başında olan nadir kişilerden biriydi. Ama yine de kendisine rakip olacağını düşünmüyordu. Sasuke en yakınında bulunan kişi olarak şimdiye kadar sadece onun üzerinde gözlem yapmıştı ve Neji kendini saklamakta gayet iyiydi.
Yarışma 2 ay sürecekti ve 2 haftası bitmişti neredeyse. Sasuke yavaş yavaş işi ciddiye almanın iyi olacağını düşündü. O sırada odalarına gelmişlerdi.
Sasuke hızla üzerini çıkardı ve daha rahat olan kıyafetlerini üzerine geçirdi.
"Yemeğe daha 1 saat var." dedi Neji kendi yatağına otururken. Her gün belli saatlerde hep beraber yemek yiyorlardı. Onun dışında acıkan kantinden parayla bir şeyler satın alabiliyordu.
"Duş alsam iyi olacak." dedi tekrar cevap alamayınca. Neji Sasuke'nin bu tavırlarına alışmıştı. Ara sıra kendi kendine konuşuyormuş gibi hissetse de bir şekilde Sasuke'nin onu dinlediğini biliyordu. Omuz silkip dolabından kıyafetlerini ve havlusunu aldı.