Ponte yatakdan kalkıp tam karşıma geçip benim gibi yere oturdu.
Bağdaş kurdu ve eliyle omzuma dokundu.
Dokunsalar ağlayacaktım zaten. Sıktım kendimi. Başımı yukarı kaldırıp derin derin nefesler alıp tavana baktım.
"Şuan seninle burda seviştiğimi düşünüyor dimi? " ponte yüzüme bakıp başını evet anlamında salladı.
"Peki sen kendin de dedin bu odaya giren her kız o yatağada girer diye? "
Yüzüme bakıp oldukça komik bir ifadeyle güldü
-Seni bu yatağa atmam ufaklık korkma
Elimle havada umrumda değil dercesine bi hareket yaptım.
Düşündüğüm tek şey ümit bunun hesabını sorarsa ne yapıcağım ne cevap vericeğimdi.
"Neden bana ufaklık diyosun" gerçekten merak etmiştim geldiğim den beri bana ufaklık diyodu.
-Çünkü ufaklıksın lakabın bile pigme farkındasın dimi?
Haklıydı. Aaaa ben pigme olduğumu söyledim ama adımı söylemedim o anki sinirle ve onun adınıda bilmiyordum.
"Ben müge. Bana adımla hitap edebilirsin istersen
-Müge mi? Pigme daha güzel pigme diycem sana
Gülümsedim bu sefer. İnatçıydı da bu ponte.
"Ponte senin adın bu mu yani ponte mi?
Gerçekten merak ettiğim ikici şeyde buydu. birincisi neden ufaklık ikincisi neden ponte
-Ponte. Sadece ponte.
Saate baktığımda saat çoktan on olmuştu. Ve artık uykum gelmeye başlamıştı.
Yavaşca ayağa kalktım. Ponte oturduğu yerden beni gözleriyle takip etmiş ardından oda ayağa kalkmıştı. -Gidiyormusun?
"Evet uykum geldi ve yoruldum biraz
Gülümseyerek ponteye bakıyordum.
-Bidaha gelicekmisin buraya
Meraklı gözlerle bana bakıyordu. Oysa başta nekadar da kötü çocuk imajı vardı. Yada bana öyle gelmişti.
"Gelmeme izin verirmisin?
Gülerek"Hayır"dedi .
"Ben nezaketen sormuştum iki gün sonra burda seni bulurum.
Yüzüme alaylı bakıyordu bu sefer
-Peki ufaklık evine nasıl dönüceksin bırakabilirim
"Arabam var sağol
Cebinden telefonunu çıkarıp birini aradı Ve bi kaç dakika sonra barmen kapıdan içeri girdi.
-Ozan bu ufaklık benim misafirim gözün üzerinde olsun ve arabasına kadar eşlik et
Ozan anladığını belirten bir ifadeyle kafasını salladı ve odadan çıktık. Eve geldiğim zaman berki televizyon karşısında buldum. Bütün bu kargaşada onu nekadar da ihmal etmiştik.
Yanına gidip oturdum. Gülümseyerek bana baktı ve sonra kaldığı yerden televizyon izlemeye devam etti.
"Eee berk efendi ümit yok mu?
-İçeride bi misafiriyle birlikte
muzip bir gülümseme yayıldı yüzüne. Misafiri kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REHAVEYH
ChickLitMerhaba öncelikle ilk defa yazıyorum ve lütfen bir kez bile olsa göz atın belki ilginizi çeker :) Bu arada arkadaşlar "Rehaveyh akıl hocası veya Hocam "anlamına gelmektedir:)