A változások kezdete

340 25 3
                                    

-Köszönjük! -Mephisto a dobogóról lelépve köszönetet mondott John-nak.

John elmosolyodott.
-Nem kell megköszönnöd. Én nem tettem semmi egyebet, csak elmondtam a véleményem -alaposan megnézte Mephistot -Nagyon bátor dolog volt tőled, hogy idejöttél és kiálltál magadért.

-Hát volt támogatásom -Mephisto most a falusiakkal beszélgető Piroska irányába nézett.

-Tudod, amit ma mondtam a tömeg előtt, azt holnapra már talán el is felejtik. Nem győztem meg mindenkit, még biztosan vannak és lesznek is akik elutasítják a változást. Még hosszú út áll előttetek. Sok idő kell még ahhoz, hogy elnyerd az emberek bizalmát, hiszen sok idő kellett ahhoz is, hogy az emberek rosszat kezdjenek feltételezni a Farkasokról.

John is Piroska irányába nézett.
-De nem kell aggódnod, úgy látom ő mindig melletted lesz és segít abban, hogy az emberek megváltoztassák az álláspontjukat.

-Igen...Van még egy nagyon fontos dolog, amire megkérnélek.

John érdeklődve nézett Mephistora.
-Az erdőben él egy boszorkány, aki ártani akar az embereknek és az erdő lakóinak egyaránt. Egy öregasszony, aki varázslattal és hamis ígéretekkel és megoldásokkal akarja rászedni az áldozatait. Kérlek, figyelmeztesd az embereket, hogy ne fogadjanak el semmi olyat, ami varázslattal vagy bűbájjal kapcsolatos.

John aprót bólintott.
-Rendben, minden tőlem telhetőt megteszek.

-Nagyon hálás vagyok, köszönöm.

Mephisto odalépett Piroska mellé. Piroska hozzábújt.

-A falusiak többsége nyitott, el fognak fogadni idővel. Nagyon jól csinátad Mephisto.

-Ha te nem lettél volna mellettem, akkor nem tudtam volna ezt végigcsinálni. Szeretlek!

-Én is téged!

Baltazár lépett közéjük

-Ez elég jól sikerült -mondta, nem palástolt elégedettséggel a hangjában.

-Hát nem neked köszönhetően... -jegyezte meg halkan Mephisto.

-Mivan? Én legalább megvédtem Piroskát, veled ellentétben! -csattant fel.

-De neked köszönhetően majdnem botrányba fulladt ez az egész! Én is megvédtem volna Piroskát, de nem úgy, hogy nekiugrok annak az embernek!! Szerinted mit gondoltak volna az emberek ha ártasz neki vagy megölöd? Miattad majdnem minden tönkre ment!!! -háborodott fel Mephisto.

-Fiúk, ne veszekedjetek....a lényeg az, hogy minden jól alakult, nem igaz?

Piroskáék társaságához ekkor nem más csatlakozott, mint Piroska édesanyja.

-Anya!

-Hallottam, hogy mi történt...nem esett bajod?

-Nem, jól vagyok.

Mephisto most odalépett Piroska anyjához.

-Beszélhetnénk? Négyszemközt...

Piroska anyja viszakozva, de rábólintott. Elvonultak a társaságtól. Mephisto mély levegőt vett majd belekezdett.

-Nézze, tudom, hogy nem kedvel engem. És nem bízik meg bennem....

-Anya vagyok... -szakította félbe -Természetesen aggódok a gyerekemért. Tudom, hogy Piroska nagyon szeret téged, én pedig ezt el is fogadom...

-Tudom. Én csak annyit szeretnék elmondani Önnek, hogy nagyon szeretem a lányát....mindennél jobban. Ő a világot jelenti nekem. Nem tennék semmi olyat, amivel megbántanám vagy ártanák neki. Csak boldoggá szeretném tenni. A gyerekünket pedig szintén ugyanennyire szeretem.
És ha a szavaimnak önmagában nem hisz, akkor majd bebizonyítom a tetteimmel.

Mephisto visszament Piroskához. Piroska édesanyja, bár csak ha nagyon kicsit is, de kezdett hinni Mephistoban.

~~~~~~

Hónapokkal késöbb világra jött Mephisto és Piroska kisfia, akit Asher-nek neveztek el. Azért erre a névre esett a választásuk, mert az Asher név jelentése "áldás", "csoda".
A kisfiú Farkasnak született, ezt viszont senki sem bánta. Mephisto és Piroska ezért még keményebben dolgoznak azon, hogy elnyerjék az emberek bizalmát.

Piroska nagymamája, édesanyja és Mia odavannak a kicsiért, mindenben szívesen segítik a szülőket.

Mephisto utólag elmesélte Piroskának a boszorkánnyal való esetét. Azóta is azon igyekszik, hogy mindenkit figyelmeztessen, nehogy bárki is úgy vagy rosszabbul járjon, mint ő.
Mondhatjuk, hogy ez eddig nagyon sikeres volt, Vanessza azóta sem akadt olyan személyre, akit rá tudott volna szedni.

Mephisto, Piroska és a kicsi Asher sok támogatást, segítséget és elfogadást kaptak nem csupán az emberektől, hanem az erdő lakóitól is. A Farkasok különösen hálásak nekik. Nekik köszönhetően pozitív irányba változott az életük.

Ami pedig Miát illeti, úgy döntött, kalandozni szeretne egy kicsit, új arcokat megismerni és többet látni a világból. Barátjával, Ronnal útnak is indult. Volt, hogy hosszú időre, máskor kevésbé hosszú időre elment, de mindig visszatért az erdőbe igaz barátaihoz, Mephistohoz és Piroskához. Mephistoék hiányolták Mia jelenlétét, de tudták és látták is rajta, hogy milyen boldoggá teszi az utazás, ezért örültek neki. Mia visszatérve mindig izgalmas történetekkel szórakoztatta Piroskát és Mephistot, különösképpen pedig  Ashert is.

Hiszitek vagy sem, de Baltazárra is rátalált a szerelem. Szerelme Piroska iránt elmúlt, de barátságuk megmaradt. Mephisto és Baltazár azonban azóta is sokszor veszekszenek, de legbelül mindketten barátként gondolnak egymásra, bár ezt valószínűleg soha nem vallanák be.

Mephisto és Piroska hosszú utat tettek meg idáig, de nem is lehetnének ennél boldogabbak.

Piroska és a Farkas 2 -A boszorkány átkaWhere stories live. Discover now