Piroska izgatottan várakozott a bejárati ajtónál. Mephisto tegnap megígérte, hogy ma reggel eljön, Piroska pedig alig bírta kivárni Mephisto érkezését.
Telt, telt az idő, de még senki sem kopogtatott az ajtót. Piroska néha kíváncsian kinézett az utcára, Mephisto után kémlelve. Csalódottan vette tudomásul, hogy Mephisto nincs sehol.
Piroska szorongva leült az étkezőasztalhoz, azon tanakodva, mi lehet az oka Mephisto nagy késésének.
Egyszer csak kopogtattak az ajtón. Piroska azon nyomban felpattant, odarohant az ajtóhoz és lelkes mosollyal az arcán kinyitotta az ajtót.
-Szia Piroska -Harris állt az ajtóban. Piroska arcáról eltűnt a mosoly.
-Harris....mit akarsz?
-Úgy tűnik, nem rám számítottál. Csak nem azt a csavargót vártad?
-...És ha igen? Semmi közöd hozzá...
-Már hogyne lenne!!! -megragadta Piroska csuklóját -Meg kéne már barátkoznod azzal a ténnyel, hogy én a jövendőbeli férjed vagyok! Hol voltál tegnap?
-Eressz el! -Harris azonban nem engedett a szorításából.
-Azt mondtad, nem jössz a fesztiválra, mert nem érzed jól magad...Akkor meg miért szórakoztál ott azzal a koszos suhanccal? Az egész falu szeme láttára!! Tudod, mit gondol most mindenki? Hogy egy szajha lesz a feleségem! Mégis hogy képzelted, hogy így megalázhatsz?
Piroska kitépte kezét a férfi szorításából. Fájó csuklójához kapott.
-Nem érdekel!!! Nem megyek hozzá egy olyan alakhoz, akit nem érdekel semmi más, csak a jó híre! -Piroska becsapta az ajtót, és nekitámaszkodott -Menj el, soha többet nem akarlak látni!!
Harris ökölbe szorította kezét majd egy hatalmasat rávert öklével az ajtóra, amire Piroska egész teste ijedtében megrázkódott.
-Ezt még megbánod! De főleg az a jöttment!!
Harris dühösen elviharzott. Piroska még mindig az ajtónak dőlve a földre rogyott.
"Mephisto...kérlek gyere! Nem akarok egy percig sem tovább itt maradni! Kérlek..."
Nem sokkal később valaki ismételten kopogtatott az ajtón. Piroska most már félve nyitott ajtót, de még mindig remélve, hogy Mephisto fog az ajtó előtt állni.
Ajtót nyitott, de nem látott senkit. Csupán egy levél és egy doboz hevert az ajtó előtt.
Piroska legugolt és elolvasta a levelet. Mephistotól jött. Az állt benne, hogy ma este szökjenek el együtt, és hogy az erdő szélén találkozzanak. Piroska megnézte a doboz tartalmát. Egy rubint köves gyűrűt talált.
Szívét boldogság járta át. A gyűrűt felhúzta a gyűrűs ujjára.
Ebben a pillanatban Piroska tudata elhomályosult. Olyan volt, mintha mély álomba merülne. Teste azonban éber maradt, de már nem ő irányította. Elindult az erdő irányába.Mintha csak valaki bábként mozgatta volna...
~~~~~~~
Mephisto ezen a napon még korábban kelt a szokásosnál. Az erdő mélyére ment. Bogyós gyümölcsöket szedett, amiket hamar elfogyasztott, majd a folyónál megmosakodott.
Gyorsan végezte a dolgát, ugyanis minél előbb akart Piroskához menni. Az odaút felénél azonban a zsebébe nyúlva észrevette, hogy hiányzik a doboz a gyűrűvel. Pánikba esett. A zsebeiben tapogatózott, de csak nem találta.
Mephisto emlékezett rá, hogy reggel, amikor felkelt, még megvolt. Mindig ébredésnél az volt az első dolga, hogy megbizonyosodjon a doboz meglétéről.
"A folyónál eshetett ki a zsebemből" -döbbent rá.
Visszafordult. Azonban amikor odaért, bármennyire is kereste, nem találta.
"Ezt nem hiszem el! Meg kell lennie valahol.."
A keresgéléssel sok idő elment. Végül Mephisto feladta a keresést. Elkeseredetten kezdte meg megint a Piroska házához vezető utat.
Annyira szerette volna meglepni Piroskát valami széppel. De elszúrta.
Gondolataiban elmélyedtve nem vette észre, ahogy valaki elélépett. Összeütköztek.
-Jajj, bocsánat... Annyira figyelmetlen vagyok -egy hölgy szabadkozott zavartan. Hosszú, göndör fekete haja először eltakarta az arcát, majd ahogy felpillantott Mephistora felbukkant szép vonású orcája és telt ajkai. Piros szempárja Mephisto számára valamiért ismerős volt, de biztos volt abban, hogy nem találkozott még ezzel a nővel.
-Nem történt semmi.... -Mephisto elkezdte megkerülni a hölgyet, de ő eléállt. Kezeit Mephisto mellkasának támasztotta. Felsőtestével előredőlt, megmutatva ezzel mély dekoltázsát.
-Hova ilyen sietősen? Ha már így egymásba botlottunk, közelebbről is megismerkedhetnénk kicsit, nem gondolod?..
Mephisto nem kerül még sohasem ilyen helyzetbe. Az ismeretlen nő valóban nagyon vonzó volt, és egyértelműen érdeklődést mutatott Mephisto iránt, de...
-Sajnálom, de nekem sietnem kell, várnak rám..
-Ugyan már...egy kis várakozásba nem halt még bele senki..
A beszélgetés egy olyan irányt vett, amit Mephisto nagyon nem akart.
A hölgy méginkább Mephistohoz simult. Mephisto erre nagy lépést tett hátra, hogy elkerülje az érintését.
-Nekem már van egy nő az életemben -jelentette ki Mephisto, remélve, hogy ezzel sikerül elhárítania a veszélyt.
-Nem kéne erről tudnia.. -győzködte tovább Mephistot finoman.
-Ő nagyon fontos nekem. Nem tennék olyat, amivel fájdalmat okoznák neki. Ön valóban nagyon vonzó hölgy, de a nő, akit én szeretek, számomra sokkal vonzóbb. Elnézést...-azzal kikerülte a hölgyet és maga mögött hagyta.
Mephisto most még jobban siett Piroskához.
Nem tudta még, hogy Piroskát már nem fogja otthon találni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Piroska és a Farkas 2 -A boszorkány átka
RomanceHabár a Farkasok előélete tisztázódott, az ellenségesség továbbra is megmaradt. Mephisto megelégeli ezt és egy boszorkány varázslatának segítségével emberré válik. A varázslat visszarepíti őt az időben, mikor még ő és Piroska nem is találkoztak. Hog...