Keesokannya,
Setelah sarapan, Jungkook naik ke bilik semula untuk sambung tidur.
Jihyun juga sama, tapi beberapa ketika kemudian kerana dia mengemas meja terlebih dahulu.
Jihyun membaringkan tubuhnya menghadap Jungkook lalu dia mencuit bahu Jungkook yang hampir tidur itu.
Jungkook membuka matanya.
"Nae?"
"Nak pinjam phone kejap boleh?" pinta Jihyun.
Jungkook menggangguk lalu dia memusingkan tubuhnya ke arah meja lampu disebelah katilnya dan mencapai Iphone X miliknya lalu diserahkan kepada Jihyun.
"Gomawo." Jihyun tersengih.
Jungkook menggangguk kemudian memejamkan matanya.
"Password?" soal Jihyun.
Jungkook membuka matanya dan mencapai telefonnya semula.
Kemudian beberapa saat lepas itu dia menyerahkan.
"Letak face recognition." Ujar Jungkook dalam keadaan mamai dan matanya yang terpejam
Jihyun teragak-agak menggangguk dan memasukkan face id nya.
Kemudian Jungkook terlena.
Jihyun yang kebosanan itu menekan ikon camera dan menangkap beberapa selfie. Kemudian dia membuka instagram dan menambahkan akaunnya pada aplikasi Instagram di telefon Jungkook.
Dia menghantar dm kepada group kawan-kawannya di Instagram memaklumkan berkenaan statusnya bersama Mingyu, namun rakan-rakannya tidak juga terkejut kerana dapat mengagak dari awal dan Jihyun turut memaklumkan berkenaan telefon Iphone 6s miliknya yang berderai semalam.
Shaera : Dahtu kau pakai phone sapa?
Kayra : Boleh pakai sikit-sikit ke phone kau tu?
Jihyun : I pakai phone shuben i la adoii.
Yuna : Omomomooo amboiii dah fall dekat shuben ke tu? 🙊
Shaera : Bagusla kalau kau dengan husbamd kau dah elok, aku tengok dia okay je.
Eunwan : Senior JK cemana? Perangai dia ok ke?
Jandi : Haah. kalau tak ok kau report kitorang, Biar kitorang salai dia.
Jihyun : Okay je..lagipun aku rasa..kalau benda-benda dulu yang dia buat dengan aku tu dia buat sekarang pun bukannya dosa dah 🤔
Shaera : Ah syalla member dah kahwin, aku masih berzina HAHHAHA
Eunwan : Weh gais jom keluar?
Shaera : Aku onz
Yuna : Boleh gak, aku free harini.
Kayra : Someone ambik aku.
Jihyun : Ambik aku sekali, cooper rosak gais. Aku naik kereta ngan shuben je. Tapi shuben tidur, kesian pulak nak kejut.
Jandi : Aku ambik korang.
Jihyun memandang Jungkook yang sedang tidur lalu dia berbisik.
YOU ARE READING
[Completed] Please Love Me Again | JJK
RomanceOne day, second chance gonna be okay, you will fall in love eventually again. And everything gonna be just fine. Completed√