Author's POV
Jihyun yang bersembang bersama rakan-rakannya itu leka sungguh sehinggakan mereka tidak menyedari bahawa jam sudah menunjukkan ke angka 4 petang.
"Jihyun-ah, kau balik ngan sapa?" soal Jandi bersama Kayra di sebelahnya.
Shaera, Yuna dan Eunwan yang menaiki satu kereta turut memandang.
"Husband aku ambik kut."
"Kalau dia lambat naik la ngan kitorang—"
PINPIN
"Jihyunnie!" Panggil Jungkook setelah membuka pintu kereta.
Rakan-rakan Jihyun yang menoleh memandang ke arah Jungkook, semua melopong.
Jihyun bersalaman dengan mereka dan beredar.
"Bye korang! Cau luu.." Jihyun menghampiri Jungkook.
Jihyun memberikan isyarat jangan-jerit-nama-saya-macamtu-malulah. Manakal Jungkook ketawa.
Jungkook mengangkat tangan kepada rakan-rakan Jihyun sebelum menutup pintu kereta.
Jihyun masuk ke bahagian sebelah pemandu dan ketawa.
"Malulah kat orang panggil macamtu!" Jihyun memukul bahu Jungkook sambil ketawa.
"Sukahatila. bini saya!" Balas Jungkook.
Jihyun menggelengkan kepala kerana terlalu terhibur dengan perangai selamba suaminya itu.
"Sayang, buka dashboard ambik spek hitam jap." Pesan Jungkook. Jihyun menggangguk lalu membuka laci dahboard.
Jihyun terdiam.
Jungkook tersenyum.
"Ambikla, untuk awak."
"Mwo?! Kook, takmaaauuuu.." Rengek Jihyun.
"Listen dear, awak takde phone kan? Saya belikan je. Ganti phone lama."
"Tapi bagi la saya beli sendiri."
YOU ARE READING
[Completed] Please Love Me Again | JJK
RomanceOne day, second chance gonna be okay, you will fall in love eventually again. And everything gonna be just fine. Completed√