❤❤❤
Venujem:
BELAreader02
NikoliatkoSabova
staroflife25Ďakujem za vaše ohlasi na moju knihu, snáď sa Vám bude páčiť aj táto kapitola.
❤❤❤Amína
Skontrovala som brata, či spí vo svojej izbe. Spinkal ako zabitý. Pristúpila som k nemu a pohladila ho po čele. Dala som mu malý bozk na čelo. Spokojne si tichučko chrapkal.
Dala som si na seba mamin modrý kabátik, ktorý som si tak veľmi obľúbila.
Veľmi potichu som sa vykrádala z domu. Cestou som mrkla na obývačku, kde babka sedela na gauči prikrytá dekou.
Opatrne som otvorila dvere. Vonku som spokojne vydýchla.
Babí o tom nevie. A ani nemusí vedieť. Ako ju poznám nepustila by ma. Idem tam len kvôli kamarátke Laurie.
Keď som jej povedala, že ma Jared pozval na Benovu party, sama ma tam donútila ísť s tým, že tam pôjde ona som ňou ako taká morálna podpora. Hoci som mala v pláne neprísť.
„Mína." Zamávala mi pred tvárou. Na tvári mala radostný úsmev a jej oči zdobili dve obrovské iskričky. Veľmi sa tešila. Benjamína chcela už od nepamäti. Keďže je to jeho party, tak tam bude naisto.
„Ahoj. Poďme rýchlo, aby si babí nevšimla, že tu ktosi postáva pod oknom." Šepla som. Naozaj som nechcela, aby babí nakukla von oknom, ako to robievala.
Dala som si kapucňu na hlavu.
„Pôjdeme ešte ku mne domov, zabudla som si tam kabelku." Laurie ma chytila za lakeť a viedla k nej domov.
„Fajn." Povzdychla som si.
Už sme boli pri dome. Všade bola tma. Bolo to naozaj čudné. Žeby jej rodičia už dávno spali o desiatej večer?
„Vaši spia?"
„Nie." Zasmiala sa. „Oni nie sú doma. Zajtra ráno prídu. Akurát to tak vyšlo, že obaja majú nočnú."
„Aha, a čo tvoja sestra?"
„Astrid je zas u frajera. Tiež to využila." Zachichotala sa.
„Tak to len ja sa musím zakrádať z domu ako zlodej?" Zamrmlala som si popod nos.
„Poď." Strčila ma do ich domu.
Zasvietila lampu, hneď ako ma zbadala, zhíkla.
„Preboha a ešte raz preboha. Amína! Ideš na party a ty ideš takto? Nenalíčená?" Ukázala na moju tvár.
„A čo je na tom?" Nechápavo som zvraštila obočie.
Čo bolo zlé na tom, že idem tak ako každý deň chodím do školy, do obchodu... Proste čistá prirodzená krása, ako to nazýva moja babka. Tak som nevidela problém ísť takto na party.
„Čo je na tom?" Zopakovala moju otázku. „Ty sa vôbec počuješ? Budú tam samí snobi. No tí čo sú z vyššej vrstvy. Je tam Beeeen." Zaspievala jeho meno a nezabudla pri tom poškodiť ako poľný králik.
Áno, viem, že je tam Ben. Práve preto som tam nechcela ísť. Lebo je tam on. Najväčší debil z celej školy.
„No nič. Máš šťastie, že ma máš za kamarátku. Spravíme z teba divu." Schmatla ma za obe ramena a posadila za stoličku.
YOU ARE READING
Kúsok AROGANCIE
Romance„Je jedno koľko omietky si dáš na seba, vždy budeš v mojich očiach tá škaredá." Chrapľavým a veľmi hnusným hlasom na mňa prehovoril. V očiach mal toľko nenávisti, až mi po holom chrbte prebehol studený a zároveň pálivý mráz.