27.

6.1K 243 11
                                    

❤❤❤
Venujem:
Night_Nyx
_Dark_sister_
Naozaj som rada, že sa vám moja kniha páči, tým ma povzbudzujete písať ďalej ❤
❤❤❤

Došiel som k chatke. Amína už spala. Opatrne som ju položil na zem. Poriadne som sa vystrel, ne že by bola až taká ťažká. Ale už sa zotmelo. Sám som nemal po ruke mobil, aby sin mohol zistiť ako dlho sme kráčali alebo skôr blúdili.

Podišiel som k dverám. Ucho som priložil o dvere a chvíľu načúval, či je niekto v chatke. Nič nebolo počuť. Skúsil som zaklopať na dvere. Ani ti nepomohlo. Absolútne nič.

Oboma rukami som sa chytil za hlavu. Teraz čo?

Mne samotnému bola veľká zima. A o nej ani nevravím. Otočil som sa k dievčaťu, ktoré som do teraz nosil v náručí. Vedel som, že obaja ochorieme. Preto som musel niečo rýchle vymyslieť. To že nás hľadajú ma ako posledné trápilo. Chcel som, aby bola v suchu ona nie ja. Záležalo mi na nej. Sám som cítil ako sa triasla celou cestou. Ako mi sama povedala, že jej je zima.

Otočil som sa naspäť k dverám. Vyskúšal som aké mám šťastie. Chytil som kľučku od dvier a jemne pootvoril. Na moje veľké šťastie sa dvere otvorili.

Chatka ale chatrč bola opustená. No bola zachovaná a vyzeralo to tu čisto. Určite to niekto vlastný a chodí sem na prázdniny alebo len tak na oddych.

Dvere som nechal pootvorené. Opäť som si vzal na ruky dievča, ktoré spalo na zemi. Pravou nohou som prekročil prah chaty. Kráčal som s ňou do obývačky. Hneď ako som zbadal pohodlný gauč, som ju položil ľahnúť.

Obzeral som sa po miestnosti, či náhodou nezbadám nejakú deku alebo niečo, čím by som ju zakryl. Ja sám som nemal nič poriadne oblečené a rovnako ako jej aj moje veci boli mokré a studené.

V chatke boli dve izby - malá kuchynka, ktorá bola veľmi krásne a útulne zariadená, a obývačka, kde bol ten pohodlný gauč, ktorý sa dal roztiahnuť. Hneď v kúte som zbadal krb. Ani som neváhal a už som k nemu rozbehol.

Krb bol obložený krásnymi krémovými kachľami s jemným leskom. Pri krby bolo pár malých driev. Vzal som zo tri dreva a hodil ich do krba. Zápalky som našiel položené tiež pri krbe. Škrtol som zápalku a rozrobil oheň. Onedlho sa celá miestnosť nahreje a bude nám obom teplo.

Amínu som nechal oblečenú, aby nebola po prebudený hysterická. Vyzerá to tak, že tu budeme musieť jednu noc spolu ponocovať. Ráno bude múdrejšie sa vybrať hľadať naše ubytovanie.

Našiel som deku v jednej so skríň. Okamžite som ju ňou prikryl zmrznuté dievča. Tá len čosi zamrmlala a otočila sa na bok.

Zobliekol som so seba mokre oblečenie a dal ich sušiť pri peci, nech mi skorej obschnú.

Polonahý som sa votrel pod deku k Amíne. Ta sa pomrvila a otočila sa ku mne. Stále spala. Pozeral som na ňu ako sladko spí.

Nemala na sebe žiadny make up i tak sa mi páčila. Jej tvár bola naozaj krásna. Sám som sa pre seba usmial, keby niet vŕzgajúcej podlahy, sám by som nevedel, kto je to dievča. Ešte v ten deň zašla do podniku Croix a tam sa mi sama predstavila.

Bola veľmi trúfala, keď sa rozhodla do mňa ozvať, čím si moju pozornosť získala, hoci som to nedal najavo.

Prstom som sa dotkol jej pokožky. Snaží som sa byť veľmi opatrný. Nemal som v pláne ju zobudiť. Jej pokožka bola veľmi hebká na dotyk. Sám som sa divil, aká hebká môže byť jej bledá pokožka.

Kúsok AROGANCIEOù les histoires vivent. Découvrez maintenant