11.

6K 220 3
                                    


Benjamín

Potiahol som si z vodnej fajky, ktorá mala úžasnú chuť mäty. Pomaličky som vdýchol do seba kúsok tabaku, chvíľu som podržal a potom vyfúkol pred seba.

Periférne som zbadal ako Jordan máva rukou a jeho pozornosť je na dvere.

Otočil som sa tým smerom. Hneď do očí mi bila čivauka. Tak predsa prišla. Bol som naozaj prekvapený. Chvíľu som len tam nemo sedel a díval sa na jej pomaľovanú tvár. Sám pre seba som musel priznať, že jej to pristalo. No vzápätí som si vynadal. Predsa sa mi nemôže páčiť. Mám na výber veľa dievčat, ktoré dokonca siahajú moju úroveň.

Všimol som si, že bola zo mňa vyvedená. Čosi si zamrmlala popod nos. Boh vie, čo. No v to sa Jared postavil a utekal za ňou. Naša čivauka chcela zdrhnúť.

Celý čas som ich pozoroval ako tam stáli v mojom obyváku. Jared bol k nej veľmi blízko naklonený a vždy jej čosi šepkal. Na čo sa ona jemne pousmiala a odišli spolu preč.

Otočil som sa spať k vodnej fajke. Vychutnával som si tu pestrú chuť mäty. Hneď po mne si potiahol Code. Po ňom Harry.

„Všimol som si bloncku ako prišla s Thornovou." Harry to oznámil Code. Všetci dvaja sme vedeli, že si robí na ňu za lusk. Povedal nám to včera, ako sme ich videli vchádzať do budovy.

Obaja sme čakali, čo na to povie. Ten ako by bol mimo. Žmurkol očami a potom sa na Harryho pozrel tým svojím zeleným pohľadom.

„A kde?" Vyšlo z neho. Bolo vidieť na ňom, že bol plný odhodlania.

„Tam kde si, kde aj Jared zmizol." Pozrel na oblúk, ktorý delil obývačku s kuchyňou.

„Bože, chalani." Ako vstal Code, hneď sa otočil k nám s prosbou v očiach. „Neviete ako sa volá?"

„Na mňa sa nepozeraj." Zdvihol som ruky, že nemám ani poňatia ako sa môže to drobné dievča volať.

O Thornovej som vedel. Už som sa s ňou stihol ako tak zoznámiť samozrejme za nepríjemných podmienok.

„Načo ti meno, i tak si ju zajtra nebudeš pamätať." Zahundral Harry. Code na neho len karhavo pozrel.

„S vami sa rozprávať o babe." Zaťal päsť a odišiel do kuchyne.

Harry dopil pivo, ktoré si držal na čestnom miestečku hneď vedľa seba. Vypitý obsah zapučil pod svojou nohou. Odkopol ho kde si po stôl.

„Nejdeš po pivo?"

„Ti jebe, čo som ja?" Nasral som sa. Čo som ja jeho slúžka?

No potom ma napadlo, že v kuchyni zbadám Thornovú s Jaredom. Bol som naozaj zvedavý, kam zašli.

„Alebo idem." Ticho som oznámil svojmu nenásytnému kamošovi. Ten len ukázal, aby som rovno zobral tri.

Lenivo som vstal. Dokráčal som ku kuchyni, kde bol zvyšok alkoholu. Hneď som ich zbadal ako sedeli stali pri stole, kde si nalievali whisky.

Thornová bola až veľmi uvoľnená. Smiala sa nad všetkým, čo kamoš povedal. Ten jej opitosť využil veľmi dobre, rukami sa jej dotýkal najprv ramena, ruky a potom aj prameň vlasov jej zastrčil za ucho.

Tá sa len chichotala ako keby predviedol majestátny trik, čo robia klauni v cirkuse. No rozhodne bola z neho hotová.

Hneď som zaťal obe päste. Vo vnútri mi to vrelo. Hoci som si namýšľal, aby som sa upokojil. Veď ona nie je nikto.

Vzal som piva, ktoré boli, čo najbližšie. Vrátil som sa späť k Harrymu. Hodil som mu tri pivá.

„Vďaka, bracho." Hneď si jedno otváral.

Pozeral som sa po obývačke, ktoré dievčatá tancovali. Žiadna nebola taká, ktorá ma zaujala. V tom som si všimol medzi davom dievčat Larisu. Tá sa rozhodne dobre nachystala.

Mala na sebe krátke obtiahnuté červené tričko, mini kraťasy a dierkaté pančucháče. A ako čerešničku na torte mala vysoké čižmy na opätku. Tá sa vie ale obliecť.

Ani som neváhal a už som odišiel k nej. Chytil som jej boky a prisunul k sebe blízko. Samozrejme si to všimla. Najprv sa chcela odtiahnuť. No ako náhle zbadala moju tvár, sama sa natlačila ešte bližšie.

Nalepený na seba sme tancovali v rytme hudby.

Neušiel mi Larisin spokojný úsmev, že ma znova má. Ale ja som si pomyslel svoje. Teraz som mlčal. Potreboval som sa sústrediť na niečo iné. A Larisa bola ako dobrá voľba.

Ako sme spolu tancovali, nechtiac som sa obtrel o osobu, ktorá si to ani neuvedomila. Tá osoba bola Jared. Tancoval s ňou.

Jeho ruky masírovali jej zadok. Thornová mala spokojný výraz až príliš, by som povedal. Rovnako ako ona aj ona si to užívala.

Keď jej niečo Jared zašepkal, pričom nezabudol jej zahryznúť do ušného lalôčika, to už som sa naozaj neovládol. Hneď som udrel do najbližšej steny.

Tie jej zelené oči si ma našli hneď. Upútal som nielen jej pozornosť ale aj ostatných.

Thornovej ako keby čosi napadlo, hneď pootvorila ústa, že ma čosi na jazyku, čo musí nahlas povedať. Nezaujímalo ma to.

„Nenechajte sa rušiť." Precedil som pomedzi zuby, skôr im dvom ako ostatným, čo boli na tejto party.

Posledný krát som zapichol svoj pohľad do Amíni, ako som odišiel hore do svojej izby.

❤❤❤
Ďakujem Vám za každé pozretie a vote, ktoré ma posúva vpred ❤.
Ďakujem: staroflife25
                         BELAreader02
                               NikoliatkoSabova
❤❤
Zajtra čakajte ďalšiu časť ❤❤.


Kúsok AROGANCIETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang