❤❤❤
Ďakujem white_night_007,
za pridanie do zoznamu❤
❤❤❤Amína
Vášnivo som sa s ním bozkávala. Sama som sa divila ako to vie úžasne s jazykom. Znova som spadla do tej galaxii, čo minule. Moje vnútro priam vybuchovalo pri každom jeho dotyku ako si ma k sebe stískal. Jeho ruky boli snáď všade.
Majetnícky ma chytil za boky a posadil na seba. Pod sebou som cítila jeho pýchu. Bol ozaj tvrdí.
Benjamín ma začal bozkávať okolo krku, tesne pri uchu, čím som cítila každý jeho dych zatiaľ čo sa rukami snažil dostať pod moje šaty.
„Chcem ťa." Slastne mi zapriadol do ucha.
Moje vnútro šlo explodovať. Sama som rozmýšľala nad tým, či sa mu mám povoliť. No túžba bola silnejšia, hoci môj mozog jasne vravel, že nie.
„Bože..." Vzdychol mi do ucha, čo hneď zapríčinilo znova ďalšie explodovanie v mojom malom žalúdku.
„Mínka, si tak..." Ďalší vzdych. „Si tak neuveriteľne perfektná." A znova vzdych.
To už nečakal na moje znamenie, sám mi od seba chytil zadok. Spolu som ňou sa postavil. Otočil sa. Mňa položil na gauč, kde sme pred chvíľou obaja sedeli.
Ležala som na chrbte. Nohy som mala omotané okolo jeho panvy. Benjamín sa nado mnou skláňal. Rukami sa zapieral pri mojej hlave, aby na mňa celou váhou nespadol.
„Si tak úžasná." Nahol sa k uchu a doň mi zapriadol ako kocúr, ktorý sa práve chystá som ňou mojkať.
A už ma začal bozkávať na holom ramene. Rukami sa dotkol mojich šiat a jemne ich hore prevliekol. Bola som pod ním takmer nahá.
Svoje ruky som hneď položila na podprsenku, ktorá mi zakrývala prsia. Začala som sa hanbiť. Sama som si uvedomovala, že onedlho budem pred ním nahá. Nie som taká dokonalá ako on. A nie som z tých dievčat, ktoré mal on.
Začala som sa chvieť. Pozerala som mu priamo do očí. Sama som sa snažila vytušiť, čo mi nimi hovorí.
Sám od seba mi chytil dlane. Dal mi ich veľmi pomaly hore, kde som mala hlavu. Teraz ich pevnejšie stisol. Opäť sa ku mne naklonil. „Si nádherná. Nemusíš sa hanbiť. Si nádherná." Ešte raz to zopakoval.
Sama som tým slovám uverila.
Vytiahla som kde si úplne schovanú odhodlanosť a odolnosť voči svojím predsudkom akú som mala o sebe mienku. Dvomi slovami ma Ben presvedčil, že som nádherná. Jeho kompliment bola ako ozvena, ktorú som potrebovala. Ktorú som tak túžila vedieť, že naozaj som. Že niekomu sa páčim.
„Tak veľmi po tebe túžim." Zapriadol mi do ucha.
To bol ako spínač, ktorý ma zapol, aby som už aj ja reagovala. Rukami som mu chytila lem tričká a zobliekla mu ho.
Kochala som sa jeho pevným telom, ktoré bolo vypracované. Sama som sa zahrýzla do pier, aký je sexy. Sama som tomu nemohla uveriť, že práve ja som s Benjamínom.
Ten na mňa spravil ten jeho príťažlivý úškľabok.
Hneď na to mi rukami obopínal moju bielizeň, kde som mala schované moje tvrdé bradavky. Ako sa mu podarilo ju dať zo mňa preč, moje ňadrá sa vztýčili. Ben vzal do rúk jednu a začal ju láskať.
„Oh..." Vydrala dom so seba malý vzdych. Privrela som oči. Rukami som ho telom stískala čo najviac ku mne. Potrebovala som ho mať už vo mne. Už som viac nedokázala vydržať ako sa som ňou hrá.
YOU ARE READING
Kúsok AROGANCIE
Romance„Je jedno koľko omietky si dáš na seba, vždy budeš v mojich očiach tá škaredá." Chrapľavým a veľmi hnusným hlasom na mňa prehovoril. V očiach mal toľko nenávisti, až mi po holom chrbte prebehol studený a zároveň pálivý mráz.