23.Bölüm~Mardin Kararı

8.7K 251 45
                                    

Ekran dolmuştu ve çıkan şehire baktım.
GERÇEKTEN Mİ???

"Berat" dedim sakince. Kesinlikle bunu beklemiyordum.
Yani... kesinlikle şanslıydım. Ama bu sonucu Beratla barışmadan görseydim, aynısını düşünmeyebilirdim.

Berat direk yanıma gelip ekrana baktı. Yüzünün tepkisini bilmiyordum. Şoktan kafamı 'Mardin' yazısından çekemiyordum.

"E... bu iyi bir şey. Değil mi?"

"Yani tabi ki çoğu yönden iyi. İlk defa gittiğim yer de değil. Ama..."

"Ama ney?"

"Şok oldum."

"Ne yapacağız biliyor musun?"

"Ne yapacağız?" dedim Berat'a.

"Senin görevin bitene kadar Mardin'e taşınıyoruz. Annemler, yengemler çok sevinecek."

"Evet..."

"Çisil sen istemiyor musun?"
Berat'ın sorusuyla kendime geldim.
Kendime geldiğimde içimde büyük mutluluk vardı. Gerçekten mükemmel bir yer çıkmıştı. Ama hala şaşkınlığımın geçtiğini söyleyemeyeceğim.

Berat'a sarıldım mutlulukla.
"Berat inanabiliyor musun? Mardin çıktı. Bak vallahi kendim seçsem bu kadar iyi seçemezdim."

Ayrıldık. Berat'da mutluydu. Yüzünden okunuyordu. Çocuğun memleketine, anasının babasının yanına gidiyorum sonuça. İstanbul'a yakın olan İzmir çıksa -ki çıkacağını pek sanmıyorum- bu kadar sevineceğini düşünmüyorum.

"Hem doktora ihtiyaç olarak çok iyi oldu. Hemde ailen orda. Hilal Teyze ve Ahsen Ablayı çok özledim. Özellikle yemekleri ve sohpetleri. Çocukları çook özledim. Muhammed Amca ve Alemdar Abi. Kısacası herkesi. Amine Hocayı çok özledim. Tabi tekrar hocam olur mu emin değilim."

Berat gülümsedi.
"Onları özlediğine sevindim"

"Tabikide özledim. Sonuçta ben seni sevmeden onları seviyordum" güldüm. Bilerek söylemiştim.

"Övdün mü, sövdün mü belli değil güzelim."

"Şaka yaptım şakaaa. Senin aileni çok seviyorum."
Dudaklarına kısacık öpücük koydum.
"Seni ayrı çok seviyorum."
"Biliyorum güzelim. Beni sevmeyen de ne biliyim??"
Güldüm.

"Hem seni ilk orda gördüm. Çok yakışıklıydın. Ama fazla endişeliydin."

"Sen beni ilk orda mı gördüğünü sanıyorsun?"

"Hayır. Ama seni Ahmet'in yanında gördüğümde kafam çok doluydu. Ahmet'in salak arkadaşıyla tanışmam gerekiyordu ve staj yerim belli olucaktı. Ama o zamanda yakışıklıydın."

"Sen çok güzelsin. Biliyorsun değil mi?"
Yaaaaa

"Senin gözlerin ve aklın bilsin de, ben bilmesem de olur."
Berat beni iyice kendine çekip kollarının arasına aldı. Ve anlımı öptü.

"Sen ilk tanıştığımız an çok güzeldin, uçakta çok güzeldin. Mardin'de çok güzeldin. Sonra bizim eve geldin bi anda. Yeğenim senin elinde doğdu. O odadan üstün kanlı ve ıslakken gelip rahatça konuşman. O zaman sana o kadar hayran kalmıştım ki."
Benim regl zamanım yaklaşıyor Berat. Bana böyle söylersen ben ağlar ve zırlarım.

Mardinde İstanbullu DoktorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin