Sabah uyandığımda ilk işimiz kıyafetleri alıp Selenlere gitmek oldu. Berat beni bırakıp Ahmet'in yanına geçti. Gelin almada geliceklerdi.
"Ee Selen heyecan var mı kız?"
"Off olmaz mııı??"
"Sakin ol kanki sakin ol."
"Ya Aslı nerde? Siz bile bilmiyosunuz kızım evlenmediniz" deyip kıkırdadı.
Hepiniz sırıttık.
"O erkek tarafı canım. Gelin almada gelecek."
"Ay doğru unuttum. Doğru."
Biz hepimiz yazlık elbiselerleydik. Selen ise beyaz bir elbise ve beyaz bir ayakkabıyla aşağı inmeyi bekliyordu. Saçı dün yıkayıp kuruttuğu için dümdüzdü. Yüzünde hiç makyaj yoktu. Sadece kedi gözü güneş gözlükleri vardı.
Selenin annesi Ahmet'lerin geldiğini söylediğinde hepimizin heyecanı ikiye katlanmıştı. Selen'in ise 6-7 felan.Direk cama dizildik. Ahmet en önde arkadaşları arkada apartmana giriyorlardı. Kapıdan Selen'in ailesi çıktı. Gençler el öpüp tekrardan apartmana yol aldı.
Kızlar beni direk dış kapıya itti.
"Git ve Ahmet'i soymadan gelme."Ahmet dış kalıyı çaldı. Bende kapının üstündeki uzun kilidi kapatıp kapıyı açtım. Kapıyı açmaya çalışırsa ona gücüm yetmezdi çünkü.
"Ahmet?"
"Çisil"
"Ne oldu ne istiyorsun heyatım?"
"Müstakbel eşimi istiyorum Çisil. Ben bi onu alsam."
"Bilmiyorum Ahmet, düşünmem gerek."
"Seni istiyorum demedim kızım. Seni isteyen arkamda duruyor. Ben Seleni istiyorum."
"Ahmet... Sökül paraları."Sırıtıp cebinden çıkardığı zarfı verdi. Alıp zarfı açtım.
"Güzel... ama son söylediğin şeyden ötürü artı dört yüz lira."
Elimi uzattım.
Göz devirip cüzdanından istediğim miktarda para verdi.
"Aferin aslan parçası. Aferiiinn. Hep böyle ol."Kapıyı kapatıp kilidi açtım. Sonra tekrar kapıyı açtım.
"Selen senindir.".....
Selenlerin düğünü güzel bir beachde olucaktı. Biz şuan gelin odasında hazırlanıyorduk. Ama bir taraftan da düğün videosu için çekim yapılıyordu. Bu sefer Sedefi de almıştık. Zorla odasından kazımak zorunda kalmıştık. Gelmeyeceği taktirde annesi tarafından bilgisayarına el konulucaktı. Hatta bizim evde girmesin diye annemi de uyarıcaktı. Ve Sedef sonunda sinirli bir şekilde gelmişti. Şuan Seyid ile konuşuyorlardı çünkü onu bu aralar sakinleştirebilen tek kişi oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardinde İstanbullu Doktor
Jugendliteraturİstanbuldan staja, Kadın Doğuma ihtiyaç olan Mardine giden Çisil. Ailesinin isteği üzere Mardine dönen Berat. İkisinin karşılaşması ama aslında ikisinin daha önceden zaten tanışmış olmaları. Kadınlara çok değer veren ama üstüne kuma alan veya kar...