Ve büyük gün.
Diplomamı alıyordum.
BÜYÜK GÜN İŞTE BUNA DENİR.
Elbisem hazırdı.
İlk caddede makeup stüdyosuna gidicektim. Sonra canım kuaförüm Mehmet'e koşucam. Mutfakta birşeyler atıştırıp direk giyindim.Elbisemi aldım. Gözlüğümü takıp arabanın anahtarını kapıp apartmandan çıktım. Elbiseyi arabanın askılığına bir güzel asıp arabama bindim.
Stüdyoya geldiğimde arabayı park ettim. İçeri girdiğimde yerim hazırdı.
"Çisilcim, hoş geldin bebeğim."
"Hoş bulduum."
Ceketimi çıkarıp yana koydum ve ampüllü aynanın önündeki yüksek sandalyeye oturdum.
"Çok mutlusun bakıyorum."
"Ay alıyorum belgemi sonunda. Kanunlarda artık stajyer değil resmen doktorum."
Stüdyoyu çekip hikayeme attım.
'Güvenli ellerde' yazıp stüdyoyu etiketledim.
"Çok sevindim tatlım senin adına. Bakayım elbisene ona göre makyajını yapalım."
Elbisemin fotoğrafını gösterdiğimde makyaj yapmaya başladı."Ve hazırsın bebeyim."
"Yaaa. Tam istediğim gibi. İşte senin en güzel yanlarından biri. Harikasın ya."
"Rica ederim bebeyim. Bugün çok güzel eğlen."
Kasada işlerimi halledip arabayla kuaföre geçtim.
İçeri girdiğimde Mehmet'i gördüm direk.
"Mehmeeetttt"
"Çisil. Nerde kaldın kızım. Bak başka saça geçicektim."
"Ay allah korusun deme öyle şeyler."
"Kızım çok güzel olmuşsun. Nazar deyicek."
"Üç kulhu bir elham okudum bebeyim. Kıçımı kaşıyorum. Deymez nazar."
"Hadi bakalım. Başlayalım. Otur bakalım şöyle."
Tekrar sandalyeye oturdum. Bugün çok ayakta kalıcaktım zaten. Oturmalıydım.
"Ee Çisil. Okul da bitti. Gelin başını ne zaman yapıyoruz. Renk renk sim aldım senin kızlara. Hepsini bulayacağım günler gelir inşallah."
"Valla Mehmetçiğim. O simler bana artık. Malum Beyza-Mert çifti bu yaz nişanlanıcak. Selen-Ahmet çifti de evlenicek. O başlar onlara kaçtı."
"Yine hevesimi kursağımda bıraktın. Sağol valla."
"Ay ne demek."
"Yakarım he saçını. Uslu dur."
"Ay tamam tamam. Üzülür müymüşsün sen?"
"Ne alaka. Evde kalıcan diye korkuyorum ben."
"Ne evde kalması be! 23 yaşımdayım daha. Ohooo. İstesem. Benle evlenicek çok."
"Hadi hadi. Şimdi sallama kafanı. Başlıyorum. Yeminle fön makinesini geçiririm kafana."
"Resmen şiddet görüyorum. Oğuz nerede Oğuz. Şikayet esicem seni patronuna."
(Mehmet normal bir erkek. Dizilerdeki gibi değil.)
"Oğuz burada Oğuz. Sen neredesin kaç zamandır. Bi hal hatır sormaya kahve içmeye gelmek yok. Anca işin düşünce küçük hanım."
Mehmetten fırsat bilip direk ayağa kalktım.
"Oğuzcuum. Nasılsın bad boy?"
Sarılırken gülüştük.
"Kızım ne bad boyu. Kuaför işletiyorum."
Güldüm bu dediğine. Ayrıldığımı fırsat bilen Mehmet kolumdan tutup direk koltuğa oturttu.
"Kalkma şurdan. Vallahi uhularım seni."
"Ay tamam be."
Mehmet saçlarıma düz fön çekti. Kabarık saçlarım jilet olmuştu resmen. Sonra saçlarımı kulağımın arkasına attı. Saçlarımı kulaklarımın arkasından tel tokalayıp sprey sıktı. Bi yandan da manikürcü kız tırnaklarıma ilgileniyordu.
Telefonu alıp aynadan fotoğrafımı çektim.
'Mehmet yine sinirli' yazıp hikaye attım.
Bir yandan da bizimkilerle konuşuyordum. Hepsi gelemiyecekti mezuniyetime. Ama onlarla zaten ayrı bir kutlama yapıcaktık.
Stalk Industries
Beyza:Kanka ya. Üzüldüm şimdi. Keşke full kalabilsek.
Ben:Heyatım bende üzüldüm tabi. Ama sonuçta orası çok kalabalık olucak. Düzgün eğlenemeyeceğiz. Ben sizinle çok duramayacağım. O yüzdeeenn
Ben:Bide zaten biz sonra büyük bir eğleneceğiz
Ben:CEM'İN DE OLDUĞU
BEN:Bir zamanda :))))
Cem:Lan zaten oraya da gelemezsem
Cem:Çıkıcam babamın karşısına diyicem
Cem:Bak Pedeeeerrr
Cem:Ayıp oluyor
Cem:o da kem küm edicek
Cem:Sikerim lan şirketini diyicem
Emre:Sonra Ünal Amca cidden seni sikicek
Ahmet:Kapının önüne koyucak
Mert:Bir kuruş para da vermiycek
Cem:Sıçtım cafer bez getir amına koyim
Benimle sadece Selen ve Emre gelicekti. Onlar da annemlerle gidicekti. Sonra biz after party'e geçicektik.
Herşeyim bitmişti. Tek kalan elbise. Arka kabine girip elbisemi giydim. Allah var. Çok güzel olmuştum. Nazar deymesin. Kabinden çıkıp içeri geçtim. Oğuz ıslık çalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardinde İstanbullu Doktor
Novela Juvenilİstanbuldan staja, Kadın Doğuma ihtiyaç olan Mardine giden Çisil. Ailesinin isteği üzere Mardine dönen Berat. İkisinin karşılaşması ama aslında ikisinin daha önceden zaten tanışmış olmaları. Kadınlara çok değer veren ama üstüne kuma alan veya kar...