32.Bölüm ~ Kına

7K 244 62
                                    

Berat ile el ele uçağa girdik. Aradan ilerlerken bizim numaraya oturduk. Üç gün önce annemler ve gençler İstanbul'a dönmüştü. Dört gün sonra düğün var. Berat'ın ailesi de düğün günü geleceklerdi. Biraz karışık olmuştu ama herkesin bir işi vardı anca ayarlamıştık. Bende kıma ve düğün elbisemi burada diktirmek zorunda kalmıştım. Ama Hilal Teyzenin terzisi usta bir terziydi ve tam istediğim gibi yapmıştı. Her an kızlarla haberdardık zaten. Kıyafetlerimizi biliyorduk. Uçağa bindiğimde her seferinde direk uykum gelirdi. Başımı direk Beratın omzuna yasladım. O da başımın üstünden öptü.

.....

Berat beni kendi evime bırakmış kendi evine geçmişti. Merdiveni çıkarken bizim kata geldim. Kapının önünde bir sürü ayakkabı vardı. Demek ki bizimkiler burdaydı. Direk zili çalıp kapıya vurmaya başladım.
"Geldikkkk be patlama."
Öznur kapıyı açtığında karşısında beni gördü.
"Çisilll"
Heyecanla çığlık atıp birbirimize sarıldık. Onları cidden çok özlemiştim.

İçeri girdiğimde herkes kapıya gelmişti. Hepsiyle tek tek sarıldım. Bizim gruptan herkes burdaydı.
"Off hepinizi çok özlemişiimm."
"Hadi içeri gel her şeyi konuşalım."


"Yani sonuç olarak böyle. Dicle Berat'a aşık. Ama onu kontrole aldım. Abisi de Berat ve Bedirhanla kafayı bozmuş."

"Tamam heyatım bu konu hakkında hiç bir soru işaretim kalmadı. Şimdi Hilal Teyzeye açılma kısmını anlat." dedi Beyza.

Bir süre daha minik bir detay atlamdan tüm olanları anlattım.

"Off böyle hiç tadı çıkmıyor. Canlı olduğu gibi olmuyor. Off keşke bir daha Mardine gitmen gerekmese."
Selen yine duygusala bağlamıştı. Canım heyatım benim.

"Öyle deme heyatım. Görevim bitsin buraya gelirim söz."

"Erkekleri de içeri attık dedikodu yapacağız diye."
"Aman Öznur. Taktığın şeye bak. Alışık onlar."

"Kızım yarın senin kınan var. Hiç heyecanlı değil misin?"

"Off Çisil hiç sorma. Çok heyecanlıyım."

"Ay ne güzel eğleneceğiz ya."
"Ay inşallah heyatımlar."
"Kızlar.... sizi seviyoruummm."
Selenin bu dediğiyle hepimizin içi gitti ve hep beraber sarıldık.
"Bakın Cem şimdi bizi basıcak. Ne zaman sarılsak bir yerlersen çıkıyor."

Ve Beyzanın dediği gibi oldu. Cem bi anda odaya girdi.

"Nasıl bensiz sarılırsınız laannn!!""
Ve camış gibi üstümüze atladı.
"Off Cem allah belanı versin göt, sırtım çıktı."
"Meeerttt Beyza küfür etti."

Cem'in öyle demesiyle Mert ve diğerleri de odaya girdiler. Sonra yanımıza gelip -pardon koşup- üstümüze atladılar.
"Hay ananızı sikeyim!"
"Noldu Cem sırtın çıktı dimi ibne!"
"Oha yeter lan bu ne herkes küfür ediyor."
Herkes birbirine küfür ederken en son en alttaki Selen ağlayarak bağırdı.
"ULAN BEYİNSİZ APTALLAR HEPİNİZ BENİM ÜSTÜMDESİNİZ VE BENİM DÜĞÜNÜM VAR. SIRTIM ÇIKTI BEN NASIL GİYİCEM GELİNLİĞİMİ!!!!"

......

Kına Sabahı

Selenle hemen ağzımıza bir şeyler atıştırıp Caddedeki Makyaj stüdyosuna geldik. Mezuniyetimdeki gibi ilk önce buda makyajları yaptırıp sonra biraz ilerdeki Oğuz'un kuaförüne geçicektik. Ama düğünde onlar düğün mekanına geliceklerdi.

Kızlardan herkes buradaydı. Aslı da gelmişti.
"Aslıı karnın ne kadar büyümüş. Çok güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim Çisilçiğim. O senin gözlerinin güzelliği."

Mardinde İstanbullu DoktorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin