Hoseok
Sentimentul pe care mi-l provocă Charlotte era unul ciudat din toate punctele de vedere. Știu că nu e mai mult decât un joc pentru ea, dar sper doar să-l pot duce și eu la capăt, sau măcar să-l transform într-unul mincinos, așa cum face ea. Nu mi-e rușine să recunosc că mi-e drag de ea, mai ales când se poartă atât de frumos. Eu unul m-aș putea obișnui cu asta, dar știu că acest miraj nu are să dureze prea mult. Plecarea băieților va stârni un adevărat monstru în ea, căruia nu știu cum aș putea să-i fac față.
Pentru moment decid să mă bucur de ziua asta, de compania băieților și de o Charlotte mai drăguță. E agitată și plină de viață, foindu-se ba mai în stânga, ba mai în dreapta în brațele mele, vorbind când cu unul, când cu altul. Îi consider norocoși pe băieți, ei au cunoscut doar partea drăguță a lui Charlotte și sper să nu mai descopere și alta.
Râsetele și buna dispoziție parcă îi sunt luate atunci când I.M începe să vorbească iar cu ea. Spre surprinderea mea, îi răspunde politicos, chiar îi aruncă un mic surâs, forțat ce-i drept, dar nu am cum să nu mă întreb ce i-a spus băiatul ăsta cât nu am fost prin preajmă, de îi stârnește astfel de reacții acum.
- Și i-a spune-mi, Charlotte, cu ce gând ai venit în Coreea? O întreabă I.M sigur pe el.
Ea ezită puțin, dar într-un final decide să-i răspundă :
- Pentru studii sinceră să fiu, nimic fascinant.
Răspunsul eu scurt, lipsit de detalii îl face să vrea și mai multe detalii, fapt ce nu pare să o încânte prea tare. În mod normal ar vorbi ore în șir despre fizică, așa cum obișnuia să mă plictisească atunci când luam cina împreună, dar acum, ceva o reține în adevăratul sens al cuvântului.
- Studii? Nu credeam că ești atât de plictisitoare. Dar ce fel de studii, asta dacă nu sunt prea indiscret să întreb.
- Nimic ce te-ar putea interesa. Fizică, rachete, constelații și alte prostii de tocilari, îi răspunde ea pe cât de calm posibil.
- Asta îmi sună a ceva ascuns de porțile Institutului de Cercetare si Dezvoltare al Astrofizicii Aplicate din Seul, corect?
Ea rămâne șocată de-a dreptul și nici nu încearcă să ascundă asta. Sincer să fiu și pe mine mă surprinde să aud asta din gura lui. De unde să știe el asta, și mai mult de-atât, de ce l-ar interesa?
- Am să iau tăcerea ta ca pe un răspuns afirmativ. Puteai să spui din prima ce țeluri ai! Exclamă el puțin iritat. Nu suntem atât de proști încât să nu înțelegem despre ce e vorba! Suntem noi cântăreți, dar avem cunoștințe și în alte domenii, spre deosebire de alții.
Remarca lui subtilă mă scoate din minți și chiar dacă nu ar merita în totalitate asta, simt nevoia să o apăr în fața lui.
- I.M, ți-aș propune să te calmezi. Fata s-a purtat frumos cu tine, iar tu nu faci altceva decât să te iei de ea, fără scop. Are motivele ei să nu-ți spună! O iei prea personal!
- Aici trebuie să fiu de acord cu Wonho, adaugă Hyungwon indignat. Și mai devreme te luai de ea fără motiv. Nu voiam să aduc asta în discuție de față cu el, dar văd că nu mai încetezi cu remarcele. Fata asta e chiar drăguță și le stă bine împreună, așa că încetează să îi mai bagi bețe în roate și cere-ți scuze.
Șocul și confuzia de pe chipul lui I.M sunt evidente, dar nu pare dezarmat de acuzațiile noastre. O prind ușor de bărbie pe Charlotte și o întorc cu fața la mine, și spre surprinderea mea avea ochii înlăcrimați și încerca să îi ferească pe cât posibil de mine. Rămân surprins să o văd așa. Nu știu dacă joacă teatru de dragul aparențelor, sau dacă e chiar afectată, dar o strâng oricum în brațe, fără să mă mai gândesc la asta. Îmi răspunde la îmbrățișare fără să ezite și rămânem așa, în timp ce I.M mormăie niște scuze pentru Charlotte.
CITEȘTI
Whispers
FanfictionEverything you know is wrong "Șopatele sale înfundate îmi dau fiori. Pentru prima dată, fiori dulci. Pentru prima dată nu mă simt îngrozită, iar asta mă tulbură mai mult decât m-aș fi așteptat să o facă. Încerc să mă opun vocii sale hipnotice și...