Eu vorbind cu voi :))

17 6 0
                                    

1 mie de ochișorii...ok. Sunt super recunoscătoare, și cu toate acestea postez din an în Paști. De azi facem regulă nouă. Dacă trec 2 saptamani și eu nu am postat nimic, faceți spam și aduceți-mi aminte că am un proiect de terminat. Se presupune că am asa mult timp liber în perioada asta, ceea ce e perfect adevarat, dar cumva am gasit să-l împart în mii de părți și când să mă pun pe scris, mă trezesc că mi e lene. Nu-i bine. Schimbăm foaia.

Nu știu în ce direcție o să ajungă cartea asta, cert este însă că o scriu din pură pasiune și că e o activitate care îmi face plăcere. Odată ce mă simt constrânsă să o fac regulat, nu mai scriu cu aceași lejeritate. Asta se cam simte sincer și vreau să vă ofer o lectură cât mai plăcută și ușoară pe cât posibil, chit că nu-mi corectez aproape niciodată capitolele, sau cand o fac sar peste greșeli ptc sunt o ciudată și creierul meu citește corect în mod automat.

Ce-mi mai place să mă întind.  Pe scurt o să încerc pe cât posibil să am un termen, sau macar să postez mai des, iar dacă nu o fac, mai luați-vă și voi de mine:))))

Vreau să mai vorbesc cu voi despre capitolele de umplutura în care nu se întâmplă mare brânză și sunt mai plictisitoare. Tbh, nu cred ca se poate lăuda cineva că are o viață asa interesantă și că face ceva nebunesc în fiecare zi. I just tryna keep it real. Mie personal mi se pare că lucrurile aparent nesemnificative și banale construiesc un personaj și vreau să surprind cât mai bine comportamentele tipic umane, certurile, neînțelegerile, discuțiile banale, mofturile, plăcerile lor, pentru că la sfârșitul zilei ei nu sunt doar idoli, sunt oameni și sunt exact ca noi.

De ce introduc și alte personaje, chiar dacă acțiunea se învârte în jurul a 3 main characters? Voi aveți doar trei cunoștințe? ( Nu ma bag la prieteni că e subiectiv) ideea e aceeași, nu ai cum să construiești un personaj dacă nu ai o perspectivă mai largă. Nu poti defini un comportament dacă nu ai reacții diferite în funcție de persoanele din jurul său.

Am o idee clară și deja știu unde vreau să îndrept acțiunea, dar până în punctul final, personajele trebuie să se dezvolte, să evolueze sau involueze (depinde), altfel toată înșiruirea asta de evenimente e degeaba. Citim/ scriem să ne aflăm în treabă.  Trebuie să existe o comparatie intre Wonho de la începutul cărții și Wonho de la sfârșit, la fel si cu Charlotte și Chang-Kyun ( main focus ul nostru)

Sper că nu vrea nimeni să mă bată (mai tare decât vreau eu) că nu sunt consecventă cu postatul și că o să citiți ca și până acum pentru că de-abea începe totul să devină interesant .

Whispers Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum