Cody szemszöge
Amikor Barbara bevezette az irodámba Ashley Canighant majdnem elnevettem magam. Egyáltlán nem nézett ki úgy, mint egy IT - s. Sokkal jobban hasonlított egy ellenséges ügynöknek. Konok tekintete volt, és kétségteljesen méregetett.
- Üdvözlöm Ms. Canighan, Blout ügynök vagyok, de szólítson csak Codynak.
- Köszönöm. Csak Ashley - lágyult meg a tekintete.
- Nos, Ashley, van okunk feltételezni, hogy a húga egy nemzetközi bűnügyi szervezet tagja. Egy munkatársunk hallotta az önnel folytatott beszélgetését, amiben elhangzott, hogy a húga a banda jelképét varratta magára.
- Hogy micsoda? - nyílt tágra a szeme.
- Tehát azt tagadja?
- Nem, nem tagadom. A tetoválásról tudtam, de Dara csak szeretett volna egyet, végül lebeszéltem, mert túl durvának tartottam egy leendő gyermekorvos számára.
- Tehát a fiatalabb Ms. Canighan csak szórakozásból szeretett volna tetoválást?
- Pontosan.
- Mesélne nekem a családjáról? Mi a foglalkozásuk?
- Apám nyugdíjazott katona, Irakban szolgált, amikor ellőtték a jobb lábfejét, anyám nővér egy kórházban a nyugati országrészben, a húgom egyenlőre orvostanhallgató, én itt tevékenykedek, mint IT - s adminisztrátor, a bátyám pedig bisztosításokkal foglalkozik. - adott jó hosszú választ. Bár arra pont nem tért ki, ami engem érdekelt.
- És esetleg együtt él valakivel? Élettárs, barát, vőlegény? - kérdeztem rá. Nem akartam tolakodó lenni, valami azt súgta, hogy ez kemény téma számára.
- Nem, nincsen utoljára három hónapja volt egy kapcsolatom, de csak rövid életű volt, mindössze fél évet, a végén megkérte a kezem, de aztán lefújtuk az eljegyzést, mert nem illettünk egymáshoz.
- Értem, esetleg felírhatom a nevét? - kértem, mert kívncsi voltam, hogy egyezik - e a név.
- Persze, Kerry Jackson.
- Köszönöm, hogy befáradt, és segített. - álltam fel, hogy kikísérjem.
- Nem tesz semmit - mosolygott rám, aztán elment az irodámból.
Lepillantottam a jegyzetfüzetemre.
Dara ártatlan
Makulátlan családi állapot
Kerry JacksonMinden túlzottan rendes volt, túlzottan makulátlan, és összefüggéstelen, sehol egy nyom. Csak egy félreértelmezett tetkó. Ez minden, ezért került Ashley Carighan a kihallgatottak listájára. Nevetségesnek éreztem magam. És szar ügynöknek, ami rosszabb volt, mintha csak nevetséges lettem volna.
- Dame, nem volt semmi a csajjal, téves volt az egész - nyitottam be Hampton és Gibbins irodájába.
- Beszoptuk - bólogatott.
- Nincs valami ötlet?
- A gyakornok csaj, akiről már meséltem, azon tanakodott, hogy lehet, hogy Ashley maga a Bombfire feje.
YOU ARE READING
Bombfire
ActionAshley Canighan, amikor az MI6-hez került, mindenre fel volt készülve. Nála az unalmas munkanap azt jelentette, hogy bemegy a "kütyü-részlegre", és leadminisztrálja az aznap esedékes tesztek és kísérletek végeredményét. Azt azonban álmában sem gondo...