Dame szemszöge
Nyugtalanul ültem az irodámban, Ashley és Cody beteget jelentettek, pedig Ashleynek nem volt semmi baja délelőtt, ahogy Codynak sem.
Fel-le járkáltam a lyuknyi irodánkban. Deck asztala tele volt laptopokkal, amiken keresztül az egyetlen beépített emberünk lokalizációját nézték, meg egyéb adatokat, amikre támaszkodni tudtunk. Megálltam a mágnestábla előtt.
- Dame! - rontott be az elvileg beteg Ashley.
- Mi az? Te nem otthon vagy?
- De, és megyek is - mondandóját megszakította egy lánc köhögéssel -, csak ezt muszáj megmutassam nektek. Kérek fonalat és tollakat.
Odanyújtottam neki, ami kellett, ő pedig kihajtott az asztalomra egy összehajtott világtérképet.
Az első tollra rákötözte a piros fonal elejét, majd letette Mumbaira. Húzta a madzagot, egészen addig, míg Londonnál bele nem tudott hurkolni egy következőt. Ügyelve arra, hogy nagyjából feszes maradjon a kötél, ugyanezt megismételte Abidjannal, Pekinggel és Washingtonkal. Amikor végzett, eltépte a fonalat.
- Látod? - Mutatott a térképre.
- Ez egy...
- Egy torz csillag, igen - bólintott.
- Ezek azok a helyek, amelyeken az utóbbi időben ismerten tartózkodott Jackman? - jött oda Deck.
- Igen, és ami azt illeti, Londonban már el is kezte a műveletet - biccentett Ashley.
- Ezt hogy értsem? - fordultam felé.
- Úgy, hogy itt már robbantott, de az csak figyelmeztetés volt, hogy álljunk le, szerintem sokkal nagyobb interakcióra készülhetünk - spekulált Ashley.
- Kérdés az, hogy hol.
- Vissza tudom keresni az adatokat a telefonomban - húzta ki magát Ashley.
- Várj, Washington hogy került a képbe? - kérdezte Tammie, jogosan.
- Délután óta hívogatott, most már muszáj volt felvennem, de amilyen hülye még direkt akarja, hogy felvegyem a telefont.
- És ha mégsem olyan hülye? Mi van akkor, ha tudatni akarja, hogy hol van?- vágott közbe Deck.
- Ha te robbantani akarnál, szeretnéd, hogy tudja a hatóság, hogy hol vagy? Arról pedig ne feledkezz el, hogy elvileg Jackman nem tudja az igazságot - figyelmeztette Ashley.
- Igazad van - biccentett Deck.
- Mutasd, hogy hol voltak - hagytam figyelmen kívül a dolgot.
Ashley lediktált a GPS koordinátákat, viszont én értetlenül álltam a dolog előtt. Semmi értelme sem volt annak, hogy merre járt.
- Várjatok! - kapta fel a fejét hirtelen Tammie.
- Itt vagyunk - rontottak be Madline és Ken.
- Oké, ti tudjátok mi a helyzet. Most éppen azt próbáljuk kitalálni, hogy hol lesz pontosan a robbantás - magyarázta Ashley.
- És éppen ezt próbáltam meg elmondani. A londoni helyzet használhatatlan, de Washingtonban pont a Pentagon melletti kerületből hívott. Pekingben szintén a parlament mellől - magyarázta Tammie.
- Jó, de miért pont Abidjan? - ráncoltam a szemöldököm.
- Mert keresett egy helyet, ami középen van, és elég népes - felelt Madline.
BINABASA MO ANG
Bombfire
ActionAshley Canighan, amikor az MI6-hez került, mindenre fel volt készülve. Nála az unalmas munkanap azt jelentette, hogy bemegy a "kütyü-részlegre", és leadminisztrálja az aznap esedékes tesztek és kísérletek végeredményét. Azt azonban álmában sem gondo...