Érdekességek:
1. Codynak eredetileg Porsche-t szántam Tesla helyett, de aztán Instagramon láttam egy quote-ot az autopilot Tesláról, és megváltoztattam.
2. Az egyik leggyorsabban befejezett történetem. 2020 januárjában kezdtem, és májusban fejeztem be.
3. Ezt a történetet érzem a legjobban befolyásoltnak zeneileg, ugyanis a James Bond főcímek folyamatos lejátszásra voltak állítva, ahogy egyéb számok is. Ez alatt azt értem, hogy adott dalszövegrészkletek, dallamok erősen befolyásolták az én és a történet hangulatát is.
4. Volt egyszer egy furcsa álmom, amiben én voltam Ashley, ráadásul a terhes Ashley, és betörtek hozzánk a lakásba. Független attól, hogy ez egy negatív álom volt, én kifejezetten élveztem. De nagyon megragadt a fantáziámban. Azt még el kell áruljam, hogy nem is abban a lakásban játszódott, amiben őket elképzeltem, de mégis tudtam, hogy Ashley vagyok.
5. Sok helyről kaptam inspirációt ehhez a történethez, aminek nagyon örülök, mert ezek segítettek lendületessé tenni. Elsőként egyik kedvenc írónőm, Jamie McGuire Gyönyörű áldozat című könyve, illetve a Fény és sötétség angyalai trilógiája. Természetesen a James Bond filmek is ilyen hatással voltak rám, és bár abszurdnak hangzik, de a Johnny English filmsorozat is.
Köszönöm Neked, hogy végigolvastad, és vote-oltad, vagy listahoz adtad a történetet. Hogy szeretted, és időd áldoztad rá. Ez nekem mindig is számítani fog.
Köszönöm Lady Gagának, Sandrának, Adele-nek, Madonnának, Chris Cornellnek, az ABBÁnak, Ariana Grandenek, Taylor Swiftnek, hogy sikítva kellett anyukámnak kommunikálnia velem, ha ki akart szedni az írásból. Számomra a zene sokat jelent, nagyon, szóval "munka" közben számomra elengedhetetlen a jó zene, és a zavartalanság is.
@szadoczkilili
2020.05.29.
2021.03.15.U.I.: Srácok, ne nagyon felejtsétek el Codyt és Ashleyt, mert Május elsején hozom a folytatást, aminek Rosefire lesz a címe. ;-D
KAMU SEDANG MEMBACA
Bombfire
AksiAshley Canighan, amikor az MI6-hez került, mindenre fel volt készülve. Nála az unalmas munkanap azt jelentette, hogy bemegy a "kütyü-részlegre", és leadminisztrálja az aznap esedékes tesztek és kísérletek végeredményét. Azt azonban álmában sem gondo...