Ashley szemszöge
- Kivel beszélek? - kérdeztem erősen koncentrálva.
- Ilyet, meg se ismersz - elégedetlenkedett a vonal túlsó felén a hívó. - Dara vagyok, te beszari.
- Mitől kaptál kiütést kilenc éves korodban? - vágott közbe Ken.
- Beleültem egy mérgesszömörce bokorba, aztán pedig megcsípett egy darázs, amire allergiás vagyok. Mindezt két napon belül.
- Hogy hívták az első gimis barátod? - próbáltam én is ellenőrizni.
- Weston Bentley. Eléggé leellőriztetek már? Eléggé nagy szar van, és ide kellene jönnöd Ash, anyáékhoz, tudod mennyit szenvedtem, mire elértelek? Körbetelefonáltam a fél titkosszolgálatot - suttogta.
- Mi van Dara? Mond már!
- Az a helyzet, hogy itthon vagyok Birminghamben, és éppenséggel nem találod ki ki van itt rajtam kívül.
- Nehogy kimond! - figyelmeztettem. Egyrészről, nem akartam hallani a nevét, másrészről tartanom kellett magam a Dame-nek tett ígéretemhez, miszerint nem hagyom, hogy Blout megtudja, Garrynek igenis sok köze van a dologhoz.
- Pedig de.
- Basszameg - csaptam a combomra. - Még is hogyan kerül oda?
- Beállított azzal a szöveggel, hogy téged keres. Ne kérdezd miért, azt mondta volt nálad Londonban, de nem talált otthon, és Kent se, ezért jött anyáékhoz.
- Dame, mennyi idő kell, mire odaérek Birminghambe? - kérdeztem, miközben kivettem a kihangosítást.
- Nem tudom. Fogalmam sincsen, hogy hol vagyunk. - nézett rám kétségbeesetten.
- Dara. Most leteszem, amilyen gyorsan csak tudok, ott leszek. És Ken is jön velem - jelentettem ki.
- Ó. A nagyfőnök - jegyezte meg gúnyosan.
- Jó, erre most nem érek rá. Valaki hívjon már valakit! Itt komoly vészhelyzet van!
Ken felrohant az emeletre, hogy ott telefonáljon a főnökségnek, Blout és a gyerekek értetlenül figyelték az egész folyamatot, én pedig elindultam felfele, hogy bedobáljam a cuccaim a bőröndbe. Csak két napnyi, össze-vissza bedobált dolgot tettem el, de ennyit elégnek találtam. Kirángattam a szekrényből egy fekete, testhez álló ruhát, aminek nem volt pántja. Rutinosan kirúzsoztam magam egy vérvörös darabbal, ami határozottnak látszatott, és most az is voltam. A kézi táskám egyik zsebéből előkotortam a jegygyűrűm, és sietve az ujjamra húztam. Összezártam a bőröndöt, majd leszaladtam a lépcsőn.
- VALAKI MONDJA MÁR MEG MI TÖRTÉNIK! - veszekedett a konyhában Blout Madline-nal, és Deckkel.
- Semmi sem történik, csak Ashleynek és Kennek el kell mennie.
- De miért? Ki az, aki ott van Birminghamben?
- A nagybátyjám. Anyám testvére. Anya mindig is utálta, mert egy gerinctelen senki, és szeretnénk minnél hamarabb kipenderíteni, de anya nagyon lágyszívű, és beveszi az idétlen meséket, ezt kell most megakadályozzuk - hazudtam Bloutnak szemrebbenés nélkül.
- És miért nézel ki úgy, mint aki a sarokra tart? - kérte rajtam számon az öltözetem.
- Mert csak - válaszoltam indulatosan.
- Ez kicsit sem megfelelő válasz!
- Azért mert - próbálkoztam.
- Canighan! - kiáltott rám.
YOU ARE READING
Bombfire
ActionAshley Canighan, amikor az MI6-hez került, mindenre fel volt készülve. Nála az unalmas munkanap azt jelentette, hogy bemegy a "kütyü-részlegre", és leadminisztrálja az aznap esedékes tesztek és kísérletek végeredményét. Azt azonban álmában sem gondo...