18🔮

676 74 31
                                    

 MEDYADAKİ MÜZİKLE OKUMANIZ TAVSİYE EDİLİR♥️

18.Bölüm -Karanlığın Hükümdarlığı-🌙🍷

20 Temmuz

Rose'den 

Yakutu bulan Lisa, Jennie ve Jisoo ile Jiminlerin krallığında buluşmuştuk. Şimdi ise elimizde üç tane yakut bulunuyordu. Bu krallıktaki yakutu ise defalarca kez aramamıza rağmen bulamamıştık. Üstelik o yakut Jimin'in sevdiği kızın boynunda kızla birlikte kaybolmuştu. Artık zaman kaybetmeden yola çıkmamız gerekiyordu. Her dakika aleyhimize işliyordu çünkü. 

Şimdi ise Luna ve diğerleri bahçedeyken kızlarla yolculuk için hazırlık yapıyorduk. O sırada bana yakutları nerede bulduklarını anlatıyorlardı. Lisa eski bir kitabın kapağında, Jennie Tae'nin annesinin ahşap sandığının üstünde, Jisoo ise Seokjin'in gül şeklindeki armasında bulmuştu. 

"Bugün fazla durgunsun Rosie, bir problem yok öyle değil mi?"

Jisoo dudaklarını büzmüş bir şekilde bana bakıyordu. Zerre moralim yoktu ve bu da kızlara yansımış olacak ki hiçbirinin yüzü gülmüyordu.

"Biraz yorgun hissediyorum Jisoo. Dün yakutu ararken çok yorulmuş olmalıyım." Ardından zoraki bir gülümseme oluşturmaya çalıştım yüzümde. 

Hepimiz tekrar önümüze dönüp çantalarımızı ayarlarken Lisa'nın yüzündeki tuhaf ifade dikkatimi ona vermeme neden oldu. Mutlu gibiydi ancak yüzünden anlaşılacak olursa gülümseyemiyordu. Bunun sebebi ben olmalıydım. Belli ki güzel bir gelişme yaşanmıştı ve moralimin olmadığını anlayan Lisa yanımda konusunu açmamış olmalıydı. Her ne kadar söylemek için can atsa da.

"Lisa?"

"Efendim Rosie?" Lisa elindeki kıyafeti çantasına koyup bana dönmüştü.

Muzipçe gülümsedim. "Dökül."

Yüzünde ufak bir sırıtış peydah oldu. "O kadar belli oluyor mu ya?"

Jennie kıkırdadı. "O kadar belli oluyor Bayan Manoban."

"Biz Jungkook'la şey olmuş olabiliriz."

"Ne olmuş olabilirsiniz?" Söylemek istediğini anlamıştım lakin onu utandırmak hoşuma gidiyordu.

"Şey işte.."

Jennie bir sır verirmiş gibi fısıldadı. "Sevgili gibi bir şey mi?"

Lisa kafasını kaşıyıp başını yere eğdi. "Sevgili gibi bir şey."

Şimdi ise hepimiz kahkaha atıyorduk. On dakika önceki atmosfer çoktan odadan silinmişti. Biz böyle arkadaşlardık işte. Birbirimizin acılarına ve mutluluklarına ortak olabilen. Biz böyle kızlardık. Gerektiğinde siyah gizemlere kapılan, gerektiğinde ise pembe düşlere dalabilen...

***

Zamanı doğru kullanabilmek adına üç gruba ayrılmıştık. Jimin, ben, Luna, Jinyoung ve Jihyo Scorpio ve Pisces krallığına gidecektik. Jungkook, Lisa, Seokjin, Jisoo ve Sohyun Leo ve Cancer krallığına; Jennie, Taehyung, Yeri ve yanında getirdiği arkadaşı Joy ise Aries ve Aquarius Krallığına gidecekti. En son ise hep birlikte Taurus ve Gemini Krallığına gitmeyi düşünüyorduk. Çünkü duyduğumuza göre Gemini Krallığının Kralı Kim Junmyeon 31 Temmuz akşamında bir balo düzenliyordu. Son durağımız orası olacaktı. Jimin'in sevdiği kızın krallığı...

Hepimiz kendimize ayrılan at arabalarımıza yönelmeden önce vedalaştık. Joy bana gerginliğimi anlamışcasına  gülümsedi. Yeni tanışmış olmamıza rağmen çok iyi anlaşmıştık. Cana yakın bir kızdı.

Magic Shop ❦ bts & bpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin