16. Fejezet

1.1K 44 2
                                    

Ahogy a rendőrök fel-alá járkáltak a lakásban ismerős, rosszul eső érzés fogott el. Olyan volt, mint amikor Liam megverte Tobbyt és kijöttek a rendőrök. A kanapén ücsörögtem és néztem ki a fejemből. Teljesen lefagytam. Olyan gyorsan történt minden. 
Az egyik pillanatban még a vőlegényemmel szeretkeztem, a másikban egy rejtett kamerát találtam két kép között, de onnan tökéletesen rálátni az ágyunkra. Az egyik rendőr fölém tornyosult. Lassan pillantottam fel a férfira, sötét haja a szemébe lógott, az izmai megfeszültek, a száját pedig vonallá préselte. 
- Hölgyem, kiszedtük a memóriakártyát a kamerából - mondta a férfi. Egy pillanat alatt talpon voltam, mellettem termett Jack és várakozóan a férfire pillantottunk. 
- És? - kérdeztem. 
- A kamera tartalma azonnal felment a cloudba. Még nem sikerült feltörni - Jack mellettem szentségelt. Vagyis egyből Liam kezébe került a mi kis szexvideónk. Ezzel olyan szinten sarkban tarthatott minket, hogy csak na. Visszarogytam a kanapéra, de úgy tűnik olyan gyors voltam, hogy a két férfi azt hitte elájulok, mivel úgy kaptak utánam. Mindhármunk arcára zavartság ült ki, és olyan feszélyezett volt a légtér, hogy senki sem nevetett. Ha nem lenne Liam és a szarságai, akkor biztos, hogy mind jót nevettünk volna az egészen.

Pár óra múlva A rendőrök eljöttek tőlünk. Még három kamerát találtak a lakásban - egyet a fürdőben, egyet a konyhában és egyet a nappaliban. Kicsit sem éreztem magam biztonságban, ezért Jackkel az estét egy hotelben töltöttük. Ott már jobb volt a helyzet, de ki sem mertünk jönni onnan. Szobapincér hozott fel nekünk vacsorát, és az esküvőnk előtti estét filmezéssel töltöttük. Jack mellkasára fektettem a fejem, ő a derekamon nyugtatta a kezét és szorosan magához vont. 
- Szeretlek - suttogtam. Nem tudom miért, de egyik pillanatról a másikra elérzékenyültem. A szemeimet könnyek csípték és még jobban bújni akartam Jack-hez. 
- Én is szeretlek - csókolt bele a hajamba. - Mindennél jobban, és ígérem, minden helyre jön. 
Ahogy kimondta azokat a szavakat, a telefonom el kezdett pittyegni a telefonom. Sebesen felültem és megnéztem, hogy ki keres. Meglepetésemre, ismeretlen szám írt rám. De nem kellett sok idő, hogy rájöjjek a titokzatos személy mögött Liam bújik meg. 
L: Van egy alkum
- Jack! - szólítottam meg a szerelmem, aki a vállam felett átnézve nézte a telefont. 
- Bassza meg! - szitkozódott. Az ismeretlen szám felhívott. Jack a saját telefonjáért nyúlt, és felhívta a rendőrséget. A fürdőben fojtott hangon beszélt nekik, arról, hogy ki hív minket. Bediktálta a telefonszámot és kihangosította azt, hogy hallják mit mond Liam. Remegő kezekkel felvettem a telefont és kihangosítottam. 
- Mit akarsz? - kérdeztem remegő hanggal. Istenem, hogy én mennyire rettegtem. Van nála egy videó, ami akár tönkreteheti az életünket, Jack munkáját és a gyermekünket is. 
- Ilyen lassú a felfogásod, drága? Tudod, hogy mindig meg kapom azt, amit akarok, csak néha egy kis ösztönzés kell. 
- Te betörtél az otthonunkba és bekameráztad! Ez neked az ösztönzés? 
- Nézzük a tényeket, Syd: Van nálam egy videó, amivel sakkban tarthatlak titeket, csak a válaszodtól függ minden. 
- Mi az? - előre tudtam mi lesz, kérdezni se kellett. 
- Hagyd el Jacket, vetesd el a gyereket és gyere vissza hozzám.
Jack ingerülten vöröslő arccal kapta ki a kezeim közül a készüléket. 
- Ide figyelj! Ha azt hiszed, hogy csak úgy fenyegethetsz minket, akkor a maradék két agysejtedet is elhagytad valahol! - kiáltott a telefonba. 
- Jack, higgadj le - ellenkezője történt. A szerelmem arca már konkrét mély vörös árnyalatot öltött. - Sydney, minden rajtad múlik. Mi a válaszod?
Önző lépés volt, de gondolkodás nélkül rávágtam:
- Kapd be, Liam! Soha az ég világon nem megyek vissza hozzád! - Liam vett egy mély levegőt.
- Hát, te akartad - a háttérből gépelést hallottunk, majd Liam szárazon felnevetett. 
- Gratulálok, Sydney. Pornószínésznő lettél, ahogy te is Jack!

A kor csak egy szó | A kor csak egy szám 2. | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now