Jaehyun kütüphanede çalışırken hâlâ o koyu gözleri aklından atmaya çalışıyordu.Koyu gözler ruhuna işlemişti sanki. Jaehyun o çekik gözleri hatırladıkça sanki tüyleri diken diken oluyordu. Fakat kalbi de istemsizce hızlı atıyordu, kabul etmeliydi ki o koyu irisler çok çekiciydi. Jaehyun bir anda kendi itirafıyla yutkundu.
"Jaehyun," dedi Ten arkadaşının düşünceli haline bakarak. "İyi misin?"
Jaehyun önündeki ders kitabını kapatıp arkadaşına şirin bir gülümseme yolladı. "İyiyim, artık gidelim mi?"
Ten yavaşça onayladıktan sonra tekrar konuştu. "Acaba oda arkadaşım kim olacak, yine aptalın birine düşmek istemiyorum."
Evet, Jaehyun'u diğer bir endişelendiren konu da buydu, bu sene karma olacak ve büyük sınıflarla da birleşeceklerdi. Jaehyun bu konuda endişeliydi çünkü küçükken şirin ve sevimli yüzü yüzünden hırpalanmış oyunlarda dışlanmış ve zorbalığa maruz kalmıştı.
Jaehyun eskiyi hatırladığında istemeden içi burkulmuştu. Ama sonradan gülümsedi, çünkü artık gerçek arkadaşları vardı ve mutluydu.
Fakat eskiyi silemediği de bir gerçekti.
Jaehyun ve Ten B bloğa geldiklerinde kalabalığın arasından zorla geçip istedikleri yazıyı buldular. Ten kendi oda arkadaşının ismini okurken Jaehyun'un istemeden avuçları terlemişti. "Johnny...Suh?"
"Lee, Lee...Tae..." Jaehyun'un istemeden nefesi kesildi, hayır onunla aynı odada olamazdı, fakat tam ismi okuduktan sonra rahat bir nefes verdi. "Lee Taeyang"
"Oh," dedi Ten. O da rahat bir nefes vermişti. "O kadar korktum ki, eğer aynı odada kalsaydınız o seni inan ki öldürürdü."
Jaehyun korkuyla yüzüne baktı.
Ten arkadaşının korkmuş yüzüne gülerek omzunu patpatladı. "Şaka yaptım ya...o kadar büyütülecek bir şey yok, sadece çocuğun sicilinde on kişiyi ağır yaralı bıraktığı ve araba kaçırdığı yazıyor o kadar..."
Jaehyun ağlayacak gibi olduğunda Ten'in gülüşü silindi. "Ehe...şaka yaptım ya"
Jaehyun bu şakanın gerçek bir tarafının olmamasını dilerken eski odasına gitmiş ve bavulunu toplamaya başlamıştı.
🌷🌷🌷
Jaehyun eski oda arkadaşına veda edip bavulunu toplamış ve 114 numaralı iki kişinin kalacağı odanın önüne gelmişti. Aklından şu sorular geçiyordu; Ya kaba biriyse? Ya beni sevmezse? Ya anlaşamazsak? O zaman ne olacak?
Jaehyun derin bir nefes alıp kartı okuttu, oda dit sesiyle açılırken midesi istemsizce kasılmıştı. Bavulunu içeri sürüp etrafa baktığında ise hiçkimseyi görememişti.
Jaehyun pek takılmadı, eninde sonunda gelirdi ve tanışırlardı herhalde. Bu yüzden bavulundaki eşyaları çıkartıp yerleştirmeye başladı. Çilekli duş jeli, çilek aromalı bir parfüm, çilekli banyo bombası, çilek ve çilek...Jaehyun çilekli şeylere bayılıyordu.
Banyo malzemelerini yerleştirmeyi bitirdiğinde gardırobuna kıyafetlerini yerleştirecekti ki önünde sadece bir gardırop vardı.
Sadece bir gardırop.
Jaehyun dudaklarını dişledi, bu sıkıntı oluşturabilirdi. Çünkü çok fazla kıyafeti vardı ve bunların hepsini dolaba yerleştirirse oda arkadaşına yer kalmayabilirdi. Jaehyun yanaklarını şişirdi, şimdilik yerleştirme işini ertelemeliydi. Arkadaşıyla konuşacaktı.
Bu sırada oda arkadaşını beklerken beyaz çalışma masasına çantasını ve araç gereçlerini yerleştirdi. Soru bankasını açıp soru çözmeye başladığında ise saat sekizi gösteriyordu. Üç saatlik alarmını kurduktan sonra sandalyeye yerleşti ve sadece soru çözmeye odaklandı.
Saat on bir olduğunda Jaehyun çalışma masasından kalktı ve yatağına geçti. Hâlâ oda arkadaşı ortalıklarda yoktu. Jaehyun iç çekti. Ne zaman gelecekti ki? Ya hiç gelmezse? Jaehyun ofladı. Bu onu ilgilendirmezdi ki.
Üstündeki sarı kazaktan kurtulup pembe pijamalarını üstüne geçirdi. Jaehyun giydiği pembe pijamada kaybolurken istemeden kötü hissetmişti. Stresten zayıfladığı net bir şekilde belliydi. Beli incelmiş ve bazı yerlerinde ise kemik gözüküyordu.
Jaehyun çıplak karnına bakarken bir anda kapının açılmasıyla dudakları aralandı. "Beni hatırladın mı?" demişti tanıdık ses.
Jaehyun koyu gözlere bakarken yutkundu. Karşısındaki korkudan rüyasına girmiş olan Lee Taeyong'dan başka biri değildi.
🌷🌷🌷
efsane bölümler yavaş
yavaş geliyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eighteen // jaeyong
FanfictionJaehyun gideceği üniversite için gece gündüz çalışan sevimli bir öğrenciydi, Lee Taeyong ise Jaehyun'un bir gün yaptığı hatadan dolayı onun peşini bırakmayan baş belası bir tip. [tamamlandı.] #1 nct127 ➖side ships; yuwin, johnten ➖highschool au!