15 ❥ Mysterious charm

1.9K 174 106
                                    

Yuta ile Winwin ödev yapıyorlardı. Yuta Winwin'e yardım etmek istemiş ve Winwin biraz düşünse de kabul etmişti.

Yuta Winwin'in ödeve odaklanmış yüzüne baktığında kalbinin acıdığını hissetti. Bunu ona yapmak, duyguları ile oynamak istemiyordu. Fakat parayı düşündü ve kendini cesaretlendirdi. Para onun olursa her şeyin sahibi olabilirdi.

Winwin soruda takılmış ve hımlamaya başlamıştı. Yuta bunu fırsat bildi ve küçük olana hemen yaklaştı. "Takıldın mı?"

Küçük olan biraz bekledikten sonra mırıldandı. "Biraz, yani evet. Ara versem iyi olur..."

     Yuta küçüğün ayağa kalkan bedenini bileğini tutarak durdurdu. "Winwin-ah, dışarı çıkmak ister misin?"

     Winwin biraz düşündükten sonra onayladı. "Nereye gideceğiz ki hyung? Saat sekiz."

     Yuta öylesine bir teklifte bulunmuş ve bunu düşünmemişti, aklında alternatif yerleri düşünürken Winwin ise ona sorarcasına bakıyordu. Yuta sonunda gidebilecekleri bir yer bulmuştu.

     Yuta hızlıca söyledi. "Aklımda çok eğleneceğimiz bir yer var, hatta arkadaşlarını da çağır. Ben de Taeyong'u çağıracağım."

     Winwin odasına giren büyüğün arkasından masumca bakarken nereye gideceklerini düşünmeye başlamıştı.


























     Johnny Ten'in dediklerine kıyasla sakin olan suratına ona ciddi misin der gibi baktı.

"Sen ciddi misin? Bak, seni onunla asla görüştüremem. Bana ona bir şey anlatmayacağının garantisini veremezsin."

Ten sakince cevap verdi. "Ona anlatmayacağım merak etme, bunu istesem zaten beş dakika önce yapmıştım. Bir şeyi istesem onu anında yapabilirim John, hem bunu birlikte 'oda arkadaşı' olarak geçirmiş olduğumuz iki ayda anlamış olman gerekti."

Johnny Ten'in davranışlarını kesinlikle kestiremiyordu. Bu her ne kadar Johnny'e koysa da bir yandan bu durum Ten'e hayran kalmasına neden oluyordu.

Johnny biliyordu ki Ten'in gizemli bir çekiciliği vardı. Johnny her ne kadar istemese de kabul etmek zorundaydı. Yurtta birlikte kaldıklarından beri bu kısa çocuğun ilgisini çektiğini de.

Johnny düşündü, sevgilisini zevk için birlikte olduğu biriyle tanıştırmak başlı başına aptallık olurdu. Sevgilisinin böyle bir şeyi öğrenmemesi gerekliydi çünkü John ayrıldıklarında kendi ailesinin baskısını üzerinde hissetmek istemiyordu.

John ailesi için Kun ile çıkıyordu. Kun varlıklı biriydi ve bu Johnny'nin ailesinin baya işine geliyordu. Bu yüzden işler bozulduğunda John ailesini başına toplamak ve baskı altında kalmak hiç istemiyordu. Ailesi çok ciddi ve işine saygı duyan kişilerdi.

    Johnny en sonunda bütün ihtimalleri düşünürken "Pekâlâ," dedi. "Ama sakın aptalca bir şey yapmaya kalkışma."

    Ten gülümsedi, bu hiç masum bir gülüş sayılmazdı çünkü dişleri de gülüşüne eşlik etmişti.

"Buna ancak ben karar veririm Johnny Suh."

   

   🌷🌷🌷
3-4 gündür çok stres doluyum
açıklarımı görürseniz lütfen affedin
mantıklı düşünemiyorum çünkü

   🌷🌷🌷3-4 gündür çok stres doluyumaçıklarımı görürseniz lütfen affedinmantıklı düşünemiyorum çünkü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
eighteen // jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin