4.

228 26 1
                                    

Abych vám řekl pravdu, i když jsem opravdu velmi domýšlivý, momentálně nemám páru o co tady jde. Nenapadá mě jediný důvod, proč mě tak vyslýchali. Mlčky jsme jeli výtahem a počkali před budovou než přijede muž, který mou maličkost měl odvést do mého bytu a pak na místo nového pracoviště. „Pane?" Oslovil jsem slušně staršího a on mě jen pobídl, abych tedy pokračoval. „Kdy budu mít volno?" Nervózně jsem se podrbal na zátylku. Při všech mých zaměstnáních jsem měl přece nějaké to volno. „No budeš mít volný každý druhý víkend a samozřejmě, jelikož se tam tak nějak nastěhuješ, budeš si moci čas rozvrhnout, tak aby ti zbyl nějaký čas pro sebe." Když dokončil své vysvětlení, přijelo nové černé SUV a mi nastoupili na zadní sedačky. „Lee bude od teď něco jako tvůj řidič. Pokud budeš potřebovat někam jet, zavoláš na toto číslo. Budete sice v domě v menší vesnici, ale občas budete potřebovat někam jet." Podal mi černou vizitku s číslem a jménem. „Jakou má pan Min vůbec diagnózu?" Černovlasý muž neodpověděl a jen přemýšlel. Nakonec mi zdělil, že bude lepší to zjistit až na místě. Tím mě ještě více zmátl.

Doma jsem si vzal kufr a začal si balit potřebné věci. Během několika desítek minut jsem měl hotovo a mohli jsme tedy vyrazit. Cesta ze Soulu byla nekonečná, ale nakonec jsme přijeli před moderní baráček, který se mi hodně líbil. Když jsme vylezli z auta, prohlížel jsem si celý areál. Stromy, živé ploty i trávník byli perfektně upravené a dominantou byl velký bazén uprostřed zahrady.

Najednou z domu vyběhl černovlasý muž s plyšovou hračkou v ruce. Onen muž skočil na pana Wu, který jej jen tak tak chytl. Muž si opřel bradu o rameno pana Wu, houpal nožkama a svým hlubokým hlasem řekl. „Strejdo, strejdo!!!! Ty jsi zpátky." Byl nadšený. „Ty sis zase zapomněl vzít botičky." Zakroutil nad tím starší hlavou a já jen tiše přihlížel tomu, co se dělo. Najednou muž, kterého pan Wu stále držel nad zemí, zpozoroval mou osobu. Nahnul hlavu na stranu a začal ke mě mluvit. „Jsem Yoongie a má ponožky s batmanem. Koukej!" Strčil mi nohu skoro před obličej a já ji s obdivným výrazem sledoval. „Ty máš ale krásné ponožky, Yoongie." Široce jsem se usmál. Pan Wu se ujal slova. „Yoongie~, tohle je Jimin a bude se tady o tebe starat. Jimine tohle je Yoongi." Pan Wu se rozešel k domu, aby mohl Yoongiho položit. „Ukážeš Jiminovi dům." Yoongi začal zběsile přikyvovat, chytl mě silně za ruku a začal mě tahat dovnitř.

Šach mat {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat