18.

168 12 0
                                    

Dojeli jsem k Namjoonovi domů. Měl středně velký dům, který byl nemoderně zařízený. Vše zde bylo z masivu a i když se mi líbí moderní zařízení, musím uznat, že to tu je krásné. Namjoon nám přidělil společný pokoj, protože měl jen jeden pokoj navíc. Byli jsme rádi za ten pokoj. Rozhlédli jsme se po pokoji. Dominantou byla obrovská postel s ozdobnými řezbami, na proti posteli byl stůl podobně zdobený. Ovšem, co vás nejvíce zaujme je obrovské zrcadlo, které celou místnost opticky zvětšuje. 

Přímo z tohoto pokoje je jediný vchod do koupelny, kde je obrovská vana, záchod, umyvadlo a spousta poliček. Zarazilo mě však, že jsem ještě neviděl skříň. Na to mě akorát Yoongi zavolal, že máme vlastní šatnu. Byla to obrovská šatna, kde měl Yoongi již nějaké věci. „To nikdy nemůžeme zaplnit." Sledoval jsem různé poličky na boty, kde pokud je správně položíte budou krásně vystavené. „Jimine?" Oslovil mě Yoongi, který stál přímo přede mnou. Ani jsem si nevšiml, že přede mě předstoupil. Sklonil jsem hlavu a začal sledovat své ponožky. „Dovol mi, abych ti nějak kompenzoval dnešní prožitky v restauraci. Tímto tě tedy dnes zvu na večeři." Vřele se usmál a já samozřejmě jeho nabídku přijal. Ještě jsem se ho optal, jestli to vyžaduje speciální dresscode. Požádal mě, abych si vzal minimálně košili. 

Domluvili jsme se že vyrazíme prakticky okamžitě, jen se musíme připravit. Nejdřív jsem se šel do vany osprchovat já a po mně Yoongi. Mezitím co se sprchoval jsem se Namjoon pozeptal, kde má žehličku, abych si mohl přežehlit košili. Když jsem měl hotovo oblékl jsem se. Během toho Yoongi také vyšel a vzal si na sebe oblek, který visel v šatně. 

Pozorně jsem sledoval jak se Yoongi obléká do šedých kalhot, bílé košile a šedého saka. Vypadal nádherně. Cítil jsem, že už na něj nahlížím opět úplně jinak. Nahlížel jsem na něj jako na nádherného muže, kterého jsem před chvílí viděl v boxerkách a můj penis na to značně zareagoval.  „Měl by jsi obleky nosit častěji." 

S Namjoonem jsme se domluvili, aby nás tam odvezl a oba jsme si mohli dát nějaké víno, či tak. Ještě jsem si upravil své neposedné vlasy a obul si černé polobotky. 

Šach mat {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat