„Jsi krásný." Jeho hlas nepatrně zdrsněl a nebyl tak jemný. Lehce jsem znejistil a sundal si zbylé oblečení. Zakrýval jsem si genitálie a pomalu vlezl do vany. „Mohu ti taky umýt vlasy?" Zeptal se už jemným hláskem, já souhlasil a namočil si vlasy. Sedl jsem si a nechal Yoongiho, aby mi začal šampon vmasírovávat do vlasů. Užíval jsem si krásnou masáž a jemnost jeho doteků. Po spláchnutí pěny jsem si vzal sprchový gel s vůní broskví a začal se mydlit. Yoongi mi poté ochotně chtěl umýt záda, ale musel jsem si prý stoupnout. Takže jsem si stoupl a otočil se zády k němu. Yoongi mi přiložil ruce na záda. Jeho velké ruce pomalu klouzali po mých zádech. Bylo to tak zvláštní. Myslel jsem, že jeho ruce budou zběsile přejíždět po mé kůži. Bylo to až zvláštně intimní jediný dotek na mých lopatkách a připadalo mi, že se mě dotýká úplně všude. Dlaněmi mi přejížděl po zádech, když byl na ramenou zvedl ruce a nehty pomalu přejížděl po zádech až dolů. Jemně jsem vzdychl a chyl jeho ruce.
„To by stačilo." Snažil jsem se to říct vážně. On mi ruce, ale vysmekl a já díky tomu jsem uklouzl a začal padat dozadu. Naštěstí mě, ale Yoongi chytil. Držel mě takhle chvíli a nakonec mi pomohl stoupnout si. Tentokrát jsem stál čelem k němu. Rychle jsem se vzpamatoval z té situace a přikryl si svůj ztopořený úd. Opravdu jsi se dokázal vzrušit jen při doteku na zádech. Asi už fakt někoho potřebuješ. Mluvil jsem k sobě. „Jimine tvůj... uhm... trčí." Řekl a ukázal na můj rozkrok. Já jsem si rychle sedl do vany. „To se mi občas děje, když se... hodně vylekám." Snažil jsem se působit věrohodně a spláchl si záda. Yoongi na mě nedůvěřivě koukal. „Taky se mi to stalo, ale nebylo to z leknutí.Myslím." Dodal a já zrudnul. Poprosil jsem, aby mi podal ručník, do které ho jsem se potom začal sušit. „Mohu dneska spát s tebou?" Zeptal se, když jsem si oblékal pyžamo. trochu jsem se na něj zadíval a protočil očima. Nakonec jsem souhlasil a vyrazil s ním do jeho pokoje. Zaradoval jsem se, že jsem ho donutil jít spát před devátou, když jsem uviděl čas na hodinách. Lehl jsem si do postele a Yoongi si lehl za mě a objal mě. Oba jsem nás přikryl dekou.
ČTEŠ
Šach mat {YOONMIN}
FanfictionJimin je mladý inteligentní kluk, který se vždy chtěl pomáhat lidem. Nevěděl však, že díky svému povolání se dokáže dostat až do centra mafiánské skupiny, kde se bude muset starat o velmi váženého člena.