8.

207 23 0
                                    

S Yoongim jsme se po spořádání celé misky melounu přesunuli opět dovnitř. Yoongi rychle hodil s miskou na stůl a vykřikl. „Musím jít čůrat." Chytl se za rozkrok a utíkal do koupelny. Já jsem si sedl k papírům o Yoongim. Naštěstí neměl žádnou medikaci. Nic extra zajímavého tam napsáno nebylo až na to, že bych ho měl donutit přemýšlet. Takže jsem papíry dal zpět na místo. Yoongi přišel ke mě. „Umyl jsi si ručičky?" Yoongi se zarazil a utíkal zpět do koupelny. Oba jsme se převlékli do suchého oblečení. 

Z lednice jsem vyndal oběd a každému nandal porci a ohřál ji. Yoongi si sedl za stůl a poslušně čekal. Polévku jsem neohříval, jelikož i tak bylo teplo. Každému jsem dal na stůl hůlky a porci s jídlem. Yoongi si vzal do ruky hůlky a snažil se je nabrat nudle, ale nešlo mu to. Bylo to jako kdyby je držel poprvé. Nakonec si do každé ruky vzal jednu hůlku a uchopil jednu nudli a pomalu si ji přisouval k ústům. Konsternovaně jsem na něj hleděl. Nakonec jsem se zvedl a sedl si vedle Yoongiho. „Takhle se nenajíš." Vzal jsem mu jeho hůlky a začal ho krmit. Odevzdaně se nechal a tak jsem nás střídal po soustech. „Budem se pak koukat na Batmana?" Řekl s plnými ústy a pár nudlí mu spadlo na bílé tričko. Misky byly prázdné a tak jsem je naskládal do myčky. „Tak a před tím než zapneme Batmana, si jdi převléct tričko." Vzal jsem vajíčko, které dostal od pana Wu, a položil ho na konferenční stolek v obývacím pokoji. Yoongi přišel v černém tričku se znakem Batmana. Musel jsem se nad tím usmát. Vzal jsem ovladač a a pomoci Yoongiho našel první díl, ve kterém hraje Christian Bale. „Nebudeš se bát?" Yoongi zakroutil urychleně hlavou. Já jsem si sedl na gauč a Yoongi si lehl a halvu položil bez jakéhokoli dotazu do mého klína. Sledovali jsme film a já Yoongiho vískal ve vlasech. „Pokud chceš, tak si můžeš dát vajíčko."Upozornil jsem a Yoongi sáhl po čokoládové pochutině, se kterou se i rozdělil. 

Šach mat {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat