27.

126 13 4
                                    

Mladý chlapec se houpal dopředu a dozadu. Snažil se uklidnit, ale nešlo mu to. V jeho hlavě bylo prázdno. Stále na svém těle cítil ty nehezké doteky. Jeho páteří přistupovala bolest a sperma, které z něj stále pomalu vycházelo se mísilo s krví. 

Po pár hodinách do místnosti vstoupil Namjoon. Jimin byl stále na svém místě. Jeho tělo bylo prokřehlé chladem, ale on to nevnímal. Celé ty hodiny mu připadaly jako pár minut. Namjoon vzpírajícího se Jimina postavil na nohy a začal tahat do koupelny. 

Jimin byl tak slabý, že, i když se snažil Namjoona vší silou bouchnout, s ním to ani nehnulo. Mladší chlapec se ale nevzdával. Namjoona ta bojovnost začala štvát. Uštědřil Jiminovi prá ran a ten se skácel na ledové kachličky v koupelně. Namjoon nebohého chlapce hodlla umýt. Nejdříe si jej, ale ve stavu bezvědomí vzal. Vadilo mu, že nemůže slyšet jeho bolestné vzdechy, ale momentálně neměl jinou možnost. Udělal se na mladšího tělo. Jiminovo krásné tělo si začal fotit. 

Nahého mladšího Namjoon uložil do postele. Připravil na noční stolek něco malého k jídnu a pití, aby se mohla jeho hračka posílit. Dokonce mu připravil nějaké oblečení. 

Jimin se probral uprostřed noci. Byl nahý, ale čistý. Pokusil se pohnout. Vše ho nevýslovně bolelo. Pomalu se na měkké posteli posadil a dokulhal k vypínači, aby si rozsvítil. Všiml si oblečení. Bylo to Yoongiho oblečení. Jeho srdce vynechalo úder. 

Okamžitě si tričko přitiskl k tváři a nasál vůni. Doufal, že bude vonět po muži, kterého miloval. Místo osobité vůně Yoongiho nasál vůni levandulý. 

Bylo vyprané. 

Oblékl si na sebe tričko, spodní prádlo a kalhoty. Začal si navlékat i mikinu. Ta tentokrát nevoněla jako levandule. Cítil z ní silný mužský parfém a Yoongiho. Byl si jistý, že je to jeho vůně. Tato vůně mu připoměla chvíli, když byli na večeři. Chtěl brečet, ale nešlo mu to. 

 Přesunul se k nočnímu stolu, ale, jen co si vložil do úst první sousto, zvedl se mu žaludek. 


Šach mat {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat