Moje víčka byla tak těžká.
Mé tělo pohlcovala zima a nepříjemný studený povrch, na kterém jsem ležel, byl nepohodlný.
Na mou holou kůži dopadlo spousta studené vody. Rychle jsem sebou trhl a snažil se zvednout. Moje hlava se setkala s kovem nad mou hlavou.
Rychle jsem otevřel oči.
Byl jsem v kovové kleci, která mi neumožňovala moc velký pohyb. Kdybych se chtěl posadit, nešlo by to. Byl jsem v pokoji, který byl podobně zařízený jako ten můj s Yoongim.
„Táta říkal, že tě nikdo hledat nebude." Pronesl Namjoon.
Snažil jsem se nějak natočit, abych ho viděl. Stál u masivního stolu a něco tam dělal pouze ve spodním prádle.
Třásl jsem se.
Třásl jsem se stachem, ale především zimou. Byl jsem nahý a pod sebou jsem měl kovovou konstrukci klece.
„Táta?" Vydechl jsem překvapeně, když jsem si jeho slova znovu přehrál v hlavě.
„Muž se kterým si mluvil, když tě měli přijmout." Namjoon pomalými kroky přistupoval blíž. S každým krokem jsem se víc bál a byl nervózní.
„Jimine, Jimine, jak já nerad ti tohle dělám, když vím, že jsi čistý a nevinný." Jeho dlouhé prsty se semkly okolo mého zápěstí a ruku mi vytáhl skrz místo mezi mřížemí. Byl jsem nucen se natisknout na mříž.
Něco vlhkého přejelo přes mou loketní jamku a následně jsem sykl nad nepříjemným pocitem vypichu.
Připomnělo mi to doktory, když mi brali krev.
Teď ale místo toho aby z mého těla tekutina odcházela, se do mého krevního oběhu dostávala však úplně jiná látka.
Cítil jsem nepříjemný tlak na v mých žilách. Moc to bolelo a já nemohl rukou ani pohnout.
Namjoon pustil mou ruku.
Do celého mého těla se dala křeč a já bolestně zaúpjel. Začal jsem sebou škubat. Cítil jsem v sobě tolik energie a potřeby se pohybovat. Mé tělo za chvíli exploduje.
Namjoon otevřel mé vězení a vytáhl mě ven, hodil mě na postel a svlékl si i poslední kus látky, který zahaloval jeho tělo.
„Prosím ne." Snažil jsem se plazit pryč.
Začal jsem mít panický strach.
Namjoon mě pevně chytl za boky a bez přípravy do mě začal vnikat.
Vše okolo bylo rozmazanané, ale bolest, která ochromovala mé tělo, byla evidentní. Po tvářích mi tekly slzy, které jsem však necítil. Mé tělo se soustředilo jen na tu bolest a nehezké doteky, které mi Namjoon věnoval. Dotýkal se mých boku, zadku, stehen a já jsem se vždy úzkostně třásl pod dalším dotykem. Byl jsem velice ztažený, což Namjoona donutilo rychle vyvrcholit.
Když se podruhé udělal do mého nebohého těla, už jsem nemohl. Namjoon ze mě vystoupil a oblékl si boxerky.
Okamžitě jsem se sesunul z postele na zem, natiskl na zeď v jeho ložnici a sledoval každý jeho pohyb. Na sebe jsem si natiskl nohy a bradu si opřel o kolena. Jeho sperma pomalu opouštělo mé tělo. Namjoon se ke mě začal přibližovat a já se vylekaně stahoval do kouta.
Pohled třetí osoby
Namjoon nechápal mladšího jednání. Nebylo to poprvé, co si užíval s chlapcem pod vlivem omamných látek. Každý chlapec na to reagoval stejně. Vždy se mu to nakonec líbilo, protože látka, kterou jim poskytl, měla zapříčinit povolnost.
Jimin však nevypadal, že by se mu něco z toho líbilo. Vypadal vystrašeně a ublíženě. Jimin bezmocně vyjekl, když se k němu Namjoon snažil dostat blíže.
Starší nevěděl, co by měl dělat. Byla to pro něj nečekaná komplikace.
Zajistil okna a zamkl mladšího chlapce v pokoji.
Musel si přiznat, že tak dobrou sexuální hračku už dlouho neměl.
ČTEŠ
Šach mat {YOONMIN}
FanfictionJimin je mladý inteligentní kluk, který se vždy chtěl pomáhat lidem. Nevěděl však, že díky svému povolání se dokáže dostat až do centra mafiánské skupiny, kde se bude muset starat o velmi váženého člena.