10.

189 19 1
                                    

„Tak Yoongie svléknout a do vany." Zavelel jsem, když už jsem mu natočil vanu s trochu pěny. „A opravdu musím?" Řekl bázlivě. „Yoongie, jestli se nebudeš pořádně mít, budeš smrdět a za chvíli budeš mít nějaké hodně, hodně vážné nemoce." Pohrozil jsem mu a on se začal převlékat. Pomohl jsem mu do vany, aby neupadl a poprosil ho, aby si namočil vlásky. On hlavu rychle zaklonil, ale nezavřel oči, takže se mu přípravek na vytváření pěny dostal do očí. „AHH! Pálí!" Vykřikl a já mu pohotově podal ručník, aby si mohl otřít obličej. Nakonec se uklidnil. „Pomohu ti." Ruku jsem mu dal na šíji a pomalu ho skláněl, tak aby si vůbec nenamočil obličej. Zase jsem ho zvedl a do ruky vzal šampon. „Taak nastav ruku." On ji nastavil a já mu dal trochu šamponu. Yoongi jej začal zapracovávat do vlasů. Doporučil jsem mu, aby zavřel očka s přibývající pěnou, aby jí zas neměl v očkách.

 Když jsem byl spokojen s jeho roztíráním šamponu, opět jsem mu pomohl ponořit hlavu do vody, přičemž jsem druhou rukou lehce čechral jeho vlasy ve vodě. Pak jsem ho donutil, aby si hezky stoupl a začal se mydlit sprchovým gelem, který má vonět po granátovém jablku. „Yoongi, všude se musíš mýt." Připomněl jsem mu a nakonec mu sám umyl záda. Jsi jednička, Jimine.  Pochválil jsem se v duchu a po spláchnutí veškeré pěny, jsem Yoongimu pomohl vylézt z vany. Začal jsem vanu vypouštět a Yoongiho sušit.

 „Tak Yoongi, teď se obleč do toho nachystaného pyžama, které tu máš a utíkej do postele. Já se zatím také vykoupu." Yoongi, ale protestoval. „Co když budeš chtít taky umýt záda? Nebo budeš potřebovat ručník, když se ti dostane pěna do očí? Nene já zůstanu pěkně tady." Ujistil mě. „Ty se bojíš?" Řekl  jsem podezřívavě a spláchl vanu. Yoongi se zasekl a pak zakroutil hlavou. Došel jsem si tedy pro pyžamo a natočil vanu pro sebe. „Otoč se." Poprosil jsem ho a on se tedy otočil. Já jsem si nestačil svléknout ani tričko a už byl Yoongi čelem ke mě. „Ty jsi se taky koukal, když jsem se převlékal." Řekl rozhodně a já zakroutil hlavou. „Já jsem ale dospělý." Řekl jsem vážně, ale v duchu jsem se musel uchechtnout, protože je starší než já. Nebral jsem ho jako dospělého muže. Byl to prostě malý kluk v nádherném mužském těle, které jsem už přestal okukovat. 

Šach mat {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat