6.

200 22 3
                                    

S Yoongim v zádech jsem se vydal do kuchyně, podívat se, co by jsme mohli mít k obědu. V lednici jsem našel polévku i s nějakými nudlemi. „Máš hlad Yoongie?"Otočil jsem se k němu a pohladil ho po zádech. „Ne nemám.." Zakroutil hlavou. „A co by jsi chtěl dělat?" Yoongi se usmál a vykřikl, že chce do bazénu. „Dobře.. Zvládneš se převléknout do plavek?" Yoongi přikývl a vydal se do pokojíčku. Já jsem začal hledat svůj pokoj. Nakonec jsem se tedy převlékl. Během chviličky se rozletěli dveře od mého pokoje a ve dveřích stál nahý Yoongi. „Já.. nemám plavky." Začal lehce natahovat, že by začal i brečet. Pohled jsem odtrhl od jeho nahého těla a zadíval se na mé meruňkové stěny. Nakonec jsem zpracoval, co mi řekl. Přišel jsem k němu široce se usmál. „Podíváme se spolu?" Yoongi přikývl a chytl mě za ruku. Otevřel jsem skříň s jeho věcmi a začal hledat plavky.

Přece jen jsem je našel a podal je Yoongimu, který si je začal nasazovat, ale obráceně. „Yoongi, dáváš si je obráceně. Chceš pomoct?" Zeptal jsem se váhavě a Yoongi přikývl. Po oblečení plavek jsem Yoongimu oznámil, že se musíme namazat než půjdeme. Našel jsem v koupelně opalovací krém. Na ruce jsem si dal trochu krému a začal jej roztírat po staršího těle. „Ahh.. To studí!!" Zakňučel. „Mohu tě pak taky namazat?" Naklonil hlavu na stranu a já mu prstem, od krému přejel po špičce nosu. „To víš, že jo." Usmál jsem se.

„Tak nastav ručičky." Dal jsem mu na dlaně trochu krému a on mi ručky přiložil na hruď. Musel jsem se trochu ovládat, přece jen je přede mnou polonahý krásný muž, který se mě dotýká s náležitou jemností jako už dlouho nikdo. Z přemýšlení mě vytrhl Yoongi. „Koukej tvoje bříško se usmívá." Zachichotal se Yoongi a já shlédl na své břicho, na kterém jsem měl dvě tečky a jeden půlkruh ve tvaru úsměvu. „Krásné." Uznal jsem. Yoongi si sedl na podlahu, poprosil o další krém a začal mi mazat i nohy. Svou rukou ale zajel i pod plavky na má stehna. „Yoongi pod plavkami se nemusíme chránit před sluníčkem." Skousl jsem si ret.

Autor.
Čau, ahoj! Doufám, že jste spokojeni s vysvědčením z dob koronavirové. Užívejte si prázdniny. Pokud tu je čtenář, kterého se prázdniny netýkají, tak i tak užívejte.

Šach mat {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat