Starší velice upravený muž dle pokynů svého šéfa mířil do obrosvké kanceláře, aby přinesl potřebné dokumenty. Sedl si na koženou sedačku za masivní stůl a sehnul se k zásuvce.
Dokumenty už třímal v rukou, když najednou se rozsvítila obrazovka monitoru. Namjoon psal svému otci.
Muž otevřel nově příchozí zprávu.
Zpráva byla strohá, ale připojeno k ní bylo spousta fotek. Pan Wu se zhrozil. Na fotkách byl ten malý usměvavý mladík, jež se staral o jeho otce.
Namjoon se otci chlubil s novou hračkou.
Pan Wu věděl, že to nemůže jen tak přejít. Předím než odnesl šéfovi dokumenty, nafotil si obsah zprávy.
Po práci se rozhodl najít Yoongiho. Věděl, že nemá poruchu, kterou se snažil hrát. Měli důkladné informace od Namjoona. Yoongi neměl ani tušení o tom, že na něj Namjoon vše práskne.
Yoongi měl jistý flashdisk, který by mohl vážně ohrozit existenci celého jejich gangu. Yoongi byl velice inteligení muž, který má své kontakty po celém světě. Yoongiho smrt by nebyla řešením.
Pan Wu nasedl do svého luxusního černého auta a mířil k bývalému bytu Yoongiho. Předpokládal, že bude tam.
Zvonil a bouchal na dveře od jeho bytu, ale nikdo mu neotevíratl. Docházely mu možnosti kam jet. U výtahu si v telefonu projížel kontakty a přemýšlel nad dalšími místy. Dveře od výtahu se otevřeli a pan Wu vstanul tváří v tvář o trochu menšímu černovlasému chlapci. „Yoongi." Vydechl starší místo pozdravu.
Černovlásek se zarazil. Nevěděl, jestli má začít okolo staršího skákat a být štěstím bez sebe nebo se chovat normálně. „Co chcete, Pane Wu?" Yoongi si vytáhl z kapsy klíče a šel k dveřm od jeho bytu.
„Kde je Jimin?" Přešel jeho otázku starší. „U Namjoona nejspíš." Řekl znechuceně Yoongi, protože mu hlavou proběhla myšlenka, jak je jeho Jimin štěstím bez sebe s Namjoonem.
„A to říkáš ta vklidu?" Vyjel na něj Wu. „Proč bych neměl." Odpověděl Yoongi chladně.
„Yoongi ty debile! Jimina mám rád jako syna. Syna kterého už nemám. Myslel jsem, že ti na něm záleží." Staršímu stekla slza po tváři. Před očima měl stále fotky nebohého Jimina.
„Pokud jsi schopen žít s faktem, že mu je tak ubližováno, tak máš v něčem, co si o sobě kdysi dávno říkal, pravdu. Jsi zrůda."
ČTEŠ
Šach mat {YOONMIN}
FanfictionJimin je mladý inteligentní kluk, který se vždy chtěl pomáhat lidem. Nevěděl však, že díky svému povolání se dokáže dostat až do centra mafiánské skupiny, kde se bude muset starat o velmi váženého člena.