„Dáš tam pěnu prosím?" Zaškemral jsem, Yoongi odvětil, že nic na pěnu nemá, a tak jsem tam dal trochu sprchového gelu. Vlezl jsem si do horké vany a natiskl se na jednu stranu. Yoongi si sedl naproti mě. „Pojď sem." Zašeptal Yoongi a poplácal vodu před sebou. Nalehl jsem tedy na něj a bradu si opřel o jeho rameno. Začal mi prsty pomalu přejíždět po zádech. „Jsi tak krásný."
Zvedl jsem hlavu a začal se s ním líbat. Yoongi svýma velkýma rukama sklouzl až na můj zadek, který mi začal jemně mnout. Pochu jsem mu vzdychl do úst. Yoongi se nepatrně odtáhl a usmál se. „Nechtěl by jsi se přemístit do ložnice?" Souhlasně jsem přikývl.
Rychle jsme se umyli a už mě Yoongi nesl do našeho pokoje. „ Kurva nemám lubrikant." Zanadával Yoongi. Odešel z místnosti a okolo pasu si dal ručník. Vrátil se s flaštičkou od Durex. „Hezky na čtyři, Jiminie." S červenými líčky jsem se na posteli přemístil do požadované polohy. Prohnul jsem se v zádech, aby měl ten nejlepší přístup. Uslyšel jsem otevření lahvičky. Yoongi přiložil prsty od lubrikantu k mému vstupu a začal do mne pronikat. Uvolnil jsem se jak nejvíce jsem mohl a těžce oddechoval. Yoongi ve mně začal prsty dávat od sebe a zase k sobě. Už jsem to nemohl vydržet hrozně to prodlužoval. „V-vem si mně Ah už."
Yoongi tedy vyndal své prsty z mého nitra. Yoongi si lehl na postel a podal mi lubrikant. Trochu lubrikantu jsem si dal na ruku a lahvičku odložil na noční stolek. Ruku jsem přemístil do jeho rozkroku a začal pomalu přejíždět po jeho údu nahoru a dolů. Hned po dvou dalších pohybech už z něj vyšel preejakulát. Už jsem to neprotahoval, po čtyřech jsem došel až do pozice, kdy stačilo, abych jen dosedl na Yoongiho.
Ještě jsem Yoongiho políbil a následně uchopil jeho chloubu, na kterou jsem následně dosedl. Hluboce jsem se nadechoval a těžce vydechoval. Chvilku jsem tak zůstal a Yoongi mi prsty přejížděl po bocích. Trvalo to o trochu déle, jelikož jeho velikost byla větší. Pomalu jsem se začal zvedat a zase dosedat. „AHh Minnie, jsi tak krásně úzký." Řekl Yoongi hlubokým hlasem. Zvedal jsem se a dosedal stále a stále rychleji. Hlasitě jsem vzdychal a nezkoušel se krotit. Celým pokojem se rozléhali naše steny a pleskání kůže.
Zaklonil jsem se dozadu a ruce si zapřel o jeho kolena. Soustředil jsem při dosedání na místo veškeré mé rozkoše. „Ah Yoongi já.. Ahh už budu." Yoongi mne pevně chytl za boky a přetočil nás. Já jsem ležel zády na posteli, nohy omotané okolo Yoongiho, Yoongi zapřený nade mnou a rychle přirážející do mě. Už jsem cítil, že opravdu budu. Začal jsem se okolo Yoongiho stahovat. Yoongi mi začal rychle honit a já jsem rychle dýchal nemohl jsem ani mluvit. Udělal jsem se na svoje břicho a stáhl se okolo Yoongiho, který stále přiráže. Stačila jen chvilka a už jsem cítil, že se do mně udělal. Teplá tekutina se rozlila v mám nitru. Tohle jsem potřeboval.
ČTEŠ
Šach mat {YOONMIN}
FanfictionJimin je mladý inteligentní kluk, který se vždy chtěl pomáhat lidem. Nevěděl však, že díky svému povolání se dokáže dostat až do centra mafiánské skupiny, kde se bude muset starat o velmi váženého člena.