Yoongi plný očekávání otevřel vajíčko, ve kterém se měla skrývat hračka. Ovšem po důkladné konzultaci se mnou, ani jeden nepřišel na to, co to má být. Složili jsme to a polepili různými samolepkami. Ovšem nemělo to žádné využití. Yoongi se tedy vrátil do své předešlé polohy a položil si hlavu na má stehna. Je určitě nadšený, že s ním někdo sleduje batmana. Proběhlo mi hlavou a svou ruku jsem přemístil na jeho vlásky, které jsem začal vískat.
Po skončení filmu jsem se začal snažit Yoongiho nahnat do koupelny. Vzpomněl jsem si na papíry, které leželi v kuchyni. Takže jsem v nich začal hledat kdy má večerku, a jak to má s hygienou. Zvládá si umýt ručičky, věci okolo záchodu, i když občas mu musím připomenout, jestli se mu nechce, protože to drží na poslední chvíli. Zuby si vyčistit umí, ale fláká to, pokud s ním nikdo není. A velkou hygienu nezvládá, protože je nemotorný a fláká to. Takže budu muset být s ním. Večerku má okolo desáté. Takže máme ještě spoustu času, protože je něco okolo páté. Myslel jsem, že večerku bude mít dřív. No nic to zvládneš, Jimine.
Odložil jsem papíry a odešel za tím batmanovým nadšencem. „Co takhle zahrát si Baduk?" Zeptal jsem se ho a on na mě koukal, jako kdyby to nikdy neslyšel. „Co to je?" Vypadlo z něj po chvilce usilovného přemýšlení. „Máš tu nějaké hry?" Odignoroval jsem jeho otázku. „Uhm ne..." Zakroutil hlavou. „Ale s Joo jsem si hrál na záchranáře, nebo na bojovníky a taky na policajty." Vzpomínal a pak se zamračil. „A proč tu Joo už není?" Ještě chvíli se mračil. „To je trapné..." Začal si hrát s lemem jeho trička. „Nemusíš mi to říkat." Pohladil jsem ho po tváři. „Co kdyby jsi se šel tedy vykoupat?" Yoongi chtěl začít protestovat, ale já jsem mu domluvil pod podmínkou, že mu zítra koupím, co bude chtít.
ČTEŠ
Šach mat {YOONMIN}
FanfictionJimin je mladý inteligentní kluk, který se vždy chtěl pomáhat lidem. Nevěděl však, že díky svému povolání se dokáže dostat až do centra mafiánské skupiny, kde se bude muset starat o velmi váženého člena.