12.

182 21 0
                                    

Vzbudil jsem se velice brzy a tak jsem se rozhodl jít do obývacího pokoje, kde jsem si rozvrhl plán dne. Doufám, že mi to vše vyjde. Okolo sedmé jsem vzbudil Yoongiho a dodělal polévku, kterou už jsem měl rozvařenou. Nandal  jsem nám rýži, polévku a do mystiček nandal tepelně upravenou zeleninu, kimchi a dvě sázená vejce. Když jsem měl všechno připravené zavolal jsem Yoongiho, ale nešel, takže jsem se rozhodl jít do jeho pokoje. Znova usnul. Nakonec jsem ho probral a odtáhl do kuchyně, kde jsme se pustili do jídla.

Yoongiho jsem nechal jíst lžící na rýži a občas mu dal do pusy hůlkami nějakou tu zeleninu nebo kimchi. Po snídani jsme každý vykonali ranní hygienu. Já jsem se převlékl do kraťasů a  bílého trička, a Yoongimu jsem s převlékáním pomohl. Než jsme vyšli ven zeptal jsem se jestli nepotřebuje na záchod a po záporné odpovědi jsme vyrazili do obchodu. Yoongimu jsem koupil to, co si vybral, jak jsem slíbil. Zaplatil jsem tedy nákup, který obsahoval velkou čokoládu, zmrzliny, rýži, žampiony a mrkev. Rychle jsme odnesli nákup domů, kde mi Yoongi ochotně pomáhal. Trochu jsme dopoledne poklidili. Spíše já jsem poklízel.

Byl jsem nadšený, když jsem na půdě našel sadu her. „Yoongi, zahrajme si janggi?" Yoongi okamžitě souhlasil, a tak jsem si sedli naproti sobě na zemi a začali hrát hru podobnou šachům. Měl jsem červené a Yoongi zelené. Už jsem vyšel ze cviku, ale snažil jsem se hrát nejlépe jak umím. Pak jsem se na chvíli zamyslel, že bych ho měl nejspíše nechat vyhrát, protože jsem to měl fakt dost dobře rozehrané. ,,Šach mat." Řekl poklidně Yoongi a já se zadíval na hrací plochu. To není možné. Pomyslel jsem si, ale vše bylo správně. „Jak jsi to udělal?" Yoongi jen mykl rameny. Musel jsem ho přesvědčit, že si dáme ještě jednu hru. Snažil jsem se jak nejlépe umím, ale stejně za pár minut vyslovil. „Šach mat." Takto profesionálně hrát janggi nemůže muž, kterého krmím a pomáhám mu s oblečením.

Šach mat {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat