Začal jsem pomáhal chápat jaká jeho diagnóza je. Čekal jsem, že to bude starší muž, který na tom nebude dobře fyzicky a ne duševně. V domě jsem si sundal boty a on mě začal tahat hned do patra domu. „Neříkal jsi mi, že mi to tu chceš ukázat." Yoongi okamžitě odvětil. „Vždyť jo!" Zatáhl mě pravděpodobně do svého pokoje, sedl si na postel, kde si položil plyšáka, a vyčkával na můj názor. Rozhlédl jsem se po pokojíčku, který byl vymalovaný světle modrou barvičkou, ale zdi jsou většinou zastavěné nábytkem nebo polepené plakáty na nichž byl vyobrazen batman, želvy ninja a podobně. Na poličkách měl různé postavičky superhrdinů, knihy pro děti a plyšáky. Nábytek měl bílý. Postel měl velikosti manželské a povlečení měl s batmanem. Blázen do batmana. Musel jsem se uchechtnout. „Máš nádherný pokojíček. Máš hodně rád Bruce Wayna?" Yoongi se úplně rozzářil. „TY ZNÁŠ BATMANA?" Zapištěl a já jen přikývl. „Strejda nemá rád superhrdiny." Zamračil se.
„Půjdeme za strejdou." Použil jsem oslovení, které mu je vlastní. Souhlasně broukl a přicupital ke mě. „Můžu tě obejmout?" Zeptal se a já tedy souhlasil. On mě hned objal. Bylo to zvláštní. Muž s Batmanem na ponožkách, který byl pravděpodobně starší než já, mě tiskl v pevném objetí, že jsem téměř nemohl dýchat.
Vydali jsme se za panem Wu, který čekal na gauči v obývacím pokoji spojeném s kuchyní. „Tak co Yoongie, líbí se ti Jimin?" Už předem však čekal odpověď kladnou, jelikož muž vedle mě jen zářil. „Strejdo, on zná batmana!" Vypískl a skočil za ním na gauč. „Jsem rád, že ti tak padl do oka." Rozcuchal mladšímu vlasy a zvedl se z gauče. „No už budu muset jít." Usmál se a rozloučil se s Yoongim. „Samozřejmě jsem nezapomněl ti něco přinést." Do ruky mu vtiskl čokoládové vajíčko, ve kterém se obvykle uvnitř skrývala hračka. Pan Wu se rozloučil i se mnou a oznámil mi, že mé věci byli již přeneseny do mého pokoje a co a jak ohledně Yoongiho je v papírech na kuchyňském stole. Poděkoval jsem a rozloučil se. Jen co pan Wu odjel Yoongi už se chtěl pustil do otevírání vajíčka. „Yoongi teď nebudeš papat čokoládu. Dáš si po obědě za odměnu ano?" Vzal jsem Yoongimu vajíčko z ruky. Papat? Opravdu Jimine? Rychle jsem se přizpůsobil.
ČTEŠ
Šach mat {YOONMIN}
FanfictionJimin je mladý inteligentní kluk, který se vždy chtěl pomáhat lidem. Nevěděl však, že díky svému povolání se dokáže dostat až do centra mafiánské skupiny, kde se bude muset starat o velmi váženého člena.