✨12✨

419 17 8
                                    

Jak už asi všichni víte, jsem nemocná. Dneska je úterý a mě Mac donutil k doktorovi. Dali mi nějaké antibiotika po dvanácti hodinách. Řeknu vám, že mi z nich bylo špatně už teď. Fuj nesnáším antibiotika. Rodiče odjeli do Osla a tak mě má na starosti Mac, Tinus jel na týden někam s kamarády.
Jedeme autem a za chvilk budeme doma. Není mi dvakrát nejlíp, vypadám jak nějaký zombie. Červený odřený nos od rýmy, červené a divné oči od toho jal mi strašně slzí, jsem celá bledá, hlava mě bolí šíleně a o krku ani nemluvím.
Prej mám angínu, teda aspoň to říkal ten doktor.

Zastavíme u nás a já chci vystoupit z auta, ale Marcus je rychlejší, vezme mě do náruče, vezme i antibiotika, zamkne auto a nese mě do domu. Abyste pochopili, doktor mi řekl, že se mám šetřit a můj bráška ho vzal opravdu za slovo a nemůžu ani chodit. Přijde mi to komické, ale zároveň je roztomilý jak se o mě stará a bojí. Je to takový velký malý trdlo a pako.

"Já nejsem nemohoucí Maci" zasměju se, když mě položí na postel
"To sice ne, ale doktor říkal, že se máš šetřit" usmívá se a sedne si na kraj postele
"Ale to neznamená, že mě budeš nosit. Doktor tím myslel, abych neběhala a tak." usměju se
"To je jedno, jsi nemocná a já se o tebe budu starat tak jak nejlíp umím" usmívá se a začne mě hladit po ruce
"Dooobře, ale chodit budu sama" kouknu na něho vážným pohledem a pak se zasměju

Celý den ubíhal tak strašně pomalu. Sice jsme koukali na filmy, hrály hry a tak, ale i tak jsem se strašně nudila. Chtěla bych jít ven, být s Ell, jít někam s Chrisem nebo s Macem. Nesnáším když jsem nemocná, sice nemusím do tý polepšovny jménem škola, ale i tak mě to doma vůbec nebaví.

Asi tak před 10 minutami odešel Chris, přišel mi říct co dneska dělali ve škole, prý ho pověřila naše třídní. Malá chvilka se zvrhla asi na 3 hodiny. Celou dobu jsme si povídali a tak. Dneska byl Chris jiný než bývá ve škole. Nevím co to s ním je. Že by až do teď nevěděl kdo jsou mí bratři? Tomu se mi nechce moc věřit. Je to prostě divný. Ve škole se chová jinak a dneska u mě doma se choval strašně divně. Pořád se mě nějak dotýkal nebo tak. Jsem i dokonce ráda, že nás Marcus dost často vyryšoval s tím, že mě jde zkontrolovat, nese mi čaj a podobně.

Teď i přes Macův protest, jsem utekla do koupelny kde jsem se zamkla. Za prvé nemusí mě vidět jak se slíkám, za druhé mě nemusí očumovat jak se sprchuju nebo koupu a za třetí chci tady natočit nějaké TikToky. Kdyby tu byl Mac tak bych nic točit nemohla. Samozřejmě, že mám hudbu potichu aby to neslyšel. Natočím pár videí a mezi tím se napouští vana. Rychle si vlezu do té teplé vany a ponořím se do ní až po krk. Bože, jak jsem tohle potřebovala. Zavřu oči a relaxuju.

Po dvaceti minutách se tam začne dobývat Macík. Povzdechnu si, vylezu z vany, vypustím ji, osuším se, vyfénuju si vlasy a vezmu si na sebe tuhle mikinu, která mi je někam do půlky stehen

 Povzdechnu si, vylezu z vany, vypustím ji, osuším se, vyfénuju si vlasy a vezmu si na sebe tuhle mikinu, která mi je někam do půlky stehen

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když otevřu dveře tak mě popadne do náruče a nese k sobě do pokoje. Posadí mě na postel a dá mi večeři do postele.
Do pokoje se vplíží Tico a začne loudit. Využiju chvilky kdy se Marcus nedívá a dám kus masa Ticovi. Najím se a Mac jde umývat nádobí. Mezi tím co on umývá nádobí já usnu přitulená k Ticovi.

Další kapitola je tu! 🦋
Kde by tak mohl být Martinus? 💙
Kdo chcete aby byl spolu?
Emma s Chrisem? Emma s Marcusem? Nebo Emma s Martinusem? 💙🦋

¿It is love? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat