Z pohledu Marcuse
Bylo vtipné jak si včera Emm myslela, že je nenápadná při tom jak nás pozoruje. I přes to, že jsem o ní věděl, jsem nic neřekl. Nechtěl jsem aby byla nějak v rozpacích nebo něco takového. Bylo to ale na druhou stranu i roztomilé jak nás "nenápadně" špehoval.
Poslední asi měsíc se mi zdá docela dost divný Tinus. Je furt myšlenkami mimo náš svět, furt si kouše ret a podobně. Myslím si, že je zamilovaný, ale do koho to netuším. Nikdo mi nezapře to, že je Tinus zamilovaný. Poznal by to i slepý, to mi věřte.Teď jsme právě na cestě na focení. Já, Tinus i Emm sedíme v zadu, máma řídí a táta sedí na místě spolujezdce. Emm skoro jako pokaždé sedí uprostřed. Já čučím na různá videa na YouTube, Emma je opřená o Tinusovo rameno a má zavřené oči. Tinus má ruku kolem jejích ramen a oba se lehce usmívají.
Když tak nad tím přemýšlím, oni dva by spolu byli strašně roztomilí. Ano, mám strašně roztomilé mladší sourozence. A navíc, já bych jim to i přál aby byli spolu. Netuším jak to to vzali rodiče, ale já bych byl určitě na jejich straně.Ptáte se co já a Eleanor? Byl to jenom úlet, potřeboval jsem jenom nějaké rozptýlení. Upřímně, nevím zda bych s ní dokázal chodit. Byla hezká, hodná, milá, ale asi ne dívka pro mě. Emm by řekla, že mám na lepší, už několikrát mi to říkala. Mám to, ale chytrou sestru, že? Po nějakých 10 až 15 minutách zastavíme před ateliérem, kde mám dnes všichni fotit.
Emma rozhodla, že jako dívka půjde první, protože ženy mají přednost. Stejně by to dopadlo tak, že bychom se s Tinim hádali, kdo půjde první, a na konec by stejnak šla Emm první. My dva s Martinusem se nikdy nedokážeme dohodnout kdo půjde první. V tomhle jsme prostě hrozní. Emma stejně často říká, že jsme hrozní, ale my víme, že to myslí ze srandy. Ráda nás totiž provokuje. A naopak my zase rádi provokujeme ji.
Focení nám zabralo dohromady asi 6 hodin. Často jsme se převlékali, pak Emm několikrát předělávali decentní make-up, který měla atd.
Teď momentálně sedíme opět v autě a jedeme směr hotel. Já jsem opřený o okénko a pozoruju už trochi večerní krajinu. Tinus má v Airpodech potichu puštené písničky, jednu ruku má kolem Emmina pasu, Emm je o něj opřená a skoro hned co jsme vyrazili usnula. Nedivím se ji, zdála se mi už včera nějaká bledá, bojim se o ní.
I když ji je už 16 let, tak je pro mě ta moje malá princezna, o kterou se prostě bojím. Opřu se o již zmiňované okénko, zavřu oči a po chvilce také upadnu do říše snů.Dneska je ta kapitola docela o ničem, za to se vám omlouvám 😕
Na M&M narozeniny chystám speciál a myslím si, že se máte na co těšit ❤️
Jste rádi, že Mac neskončil s Eleanor spolu?
ČTEŠ
¿It is love? [DOKONČENO]
Fanfiction"Miluju je" podívám se na svoji nejlepší kamarádku "Všichni sourozenci se miluji sourozeneckou láskou" usměje se "Ty to nechápeš Ell, nemiluju je jako bratry" na chvilku se odmlčím "Miluju je víc než bratry" podívám se do země "Teď jsem to asi něja...