Rodiče ve škole zařídili, že zůstanu ještě nějakou dobu doma. Začali přemýšlet nad domácím studiem, nebyl by to takový problém, protože taťka je učitel. Takže to by problém opravdu nebyl, ale je s tím hodně papírování a podobně. Ale všichni jsme usoudili, že by to tak bylo opravdu lepší. Koncem října a pak skoro celý listopad jsem pořád na nějakých akcích a podobně. Tak však to znáte. Strašně moc se těším, protože miluju svoje fanoušky a ráda dělám ostatní šťastnými. V říjnu má také narozeniny naše teta, s klukama jsme začali vymýšlet nějaký speciální dárek protože bude mít jak se říká kulatiny. Je docela sranda jak se nemůžeme shodnout. Jen kdybyste nás u toho viděli. Smáli byste se, to mi věřte.
Právě se nacházíme v Oslu a je úterý. Rodiče nám opět něco zařizují ohledně našich vystoupení a tak. Kluci mě i přes mé protesty vytáhli na nákupy. Fakt mi asi nebudete věřit, ale nechtělo se mi jít. Ale dá se snad odmítnout mým bratrům? Ne opravdu nedá. Už dlouho jsem neměla žádné nehty a tak když jdeme kolem salonu, se rozhodnu že bych tam měla zajít. Oba měli ohromnou radost, když jsem jim to sdělila. Po pár minutách se uvolní jedna paní a tak k ní jdu.
Nechám si udělat takovéhle nehtyNetušili byste jakou měli radost, když jsme vyšli ze salonu. Ta radost byla snad větší než, kdyby dítě dostali hračku po které tak moc toužilo. Táhnou mě do KFC a já se směju. Oni opravdu nejsou normální. Jdu si sednout k volnému stolu, mezitím Mac s Tinusem objednávají jídlo. Sednu si na židli a začnu přemýšlet nad tím co Tinus řekl v neděli. Nejspíš si myslel, že už jsem spala, ale to se hodně mýlil. Sice jsem pomalu usínala, ale ještě jsem nespala. Když zašeptal ty dvě kouzelná slůvka, která znějí "miluju tě" tak se mi silně rozbušilo srdce. Ale co když to řekl v tom smyslu, že mě miluje jako sestru? Nevím co si mám o tom myslet, fakt nevím.
Po zhruba dvou hodinách se vrátíme na hotel a já padnu do postele. Dneska mi není celý den dobře, a oni mě táhnou nakupovat. Stejně si koupili jenom oni, já byla pouze na nehtech. Tam jsem v klidu seděla a nebylo mi tak blbě. Jo a ještě něco lidičky. Mám s obouma společný hotelový pokoj. Aspoň je můžu špehovat víc než jindy. Teď se oba převlíkají a já "koukám" do mobilu, ale ve skutečnosti je pozoruju. Bože ty jejich svaly, to vypracovaný tělo. Achhh já snad roztaju. Proč musím mít tak zatraceně sexy bráchy?
Poslední dobou mi tak nějak dochází, že víc miluju Martinuse než Maca, aspoň v tomhle mám teď jasno.
Opravdu pořád přemýšlím nad tím jak Tinus řekl, že mě miluje. V tu chvíli jsem po něm chtěla skočit, přitisknout moje rty na ty jeho a už je nikdy nedad od sebe (kdo by udělal to samé?😏)
Ale to jsem samozřejmě nemohla, prozradila bych se. Je to opravdu těžké. Pomocte mi někdo.Co si myslíte o citech, které chová Emm k Tinimu? ❤️ Pomalu, ale jistě se začíná plnit přání aby byli Tini s Emm spolu ❤️ Kdo všechno to tak chce? ❤️
Jak jste přežili pondělí? ❤️
ČTEŠ
¿It is love? [DOKONČENO]
Fanfiction"Miluju je" podívám se na svoji nejlepší kamarádku "Všichni sourozenci se miluji sourozeneckou láskou" usměje se "Ty to nechápeš Ell, nemiluju je jako bratry" na chvilku se odmlčím "Miluju je víc než bratry" podívám se do země "Teď jsem to asi něja...