✨31✨

290 9 8
                                    

Uběhlo několik dní od toho, co jsem se znovu vyspala s Martinusem. Od toho večera je opět divný. Ignoruje mě, vyhýbá se mi, když mě potká tak mi věnuje ne moc milý pohled. Bojím se, co se se ním děje.

Nejsem zvědavá na ty jeho změny nálad. Je horší než holka, která má své dny a působí na ni hormony.

Také jsem začala přemýšlet o tom, že má o mě zájem jen tehdy, když si potřebuje užít.
Ta myšlenka mě hodně níčí, ale co jiného si mám myslet?

Vůbec nevím co mám dělat.

Může mi prosím vás, někdo pomoct nebo poradit?

Už jsem opravdu v koncích.

Ven nechodím, málokdy vyjdu i z pokoje. Jídlo i pití mi buď nosí Marcus nebo máma. Potom k sobě pustím ještě Tica a Vanessu. Vanessa mi teď docela pomáhá. Snaží se, abych nemyslela negativně. Vůbec ji nevadí, že Marcus tráví hodně času semnou. Ba naopak, prý to chápe.

Často sedím na vnitřním okenním parapetu, kochám se výhledem a přemýšlím. Toto je vlastně jedna z mála mých činností, které teď dělám.

Už si dokonce myslím, že má Martinus nějakou jinou. A to bolí úplně nejvíc.

Myslíte si, že by to udělal? Že by mě dokázal podvádět?

Ano, jsem si vědoma toho, že nám to nevydrží na věky. Ale nechci, aby to skončilo takhle rychle. Nejsme spolu ve vztahu ani ne půl roku.

Několikrát mi naznačoval, že mi nikdy nebude moct dát to, co nejvíc chci.
Ale co kdyby se to dítě narodilo zdravé? Je tu i šance, že by to dítě nebylo postižené.

Dokázala bych obětovat i to, že budu bez dětí, jen, abych mohla být s Martinusem.

Jenže nevím, jak to má on

Z pohledu Martinuse

Parta kamarádů mě vytáhla ven. No, abych byl přesnější, vytáhli mě na takovou menší párty. Neodmítal jsem, potřebuji si pročistit hlavu. Prostě se potřebuji celkově uvolnit a aspoň na chvilku vypnout.

Je to párty u jednoho kluka doma. Má obří barák a rodiče vypadli na týden někam pryč. Tak proč by toho nevyužil, že? S Marcusem jsme kdysi udělali úplně to samé.

Štěstí, že to na nás Emma nepráskla.

Bože, zase o ní přemýšlím. Nemůžu na ni myslet 24/7, je to nezdravé.

Svými city k Emm, si nejsem vůbec jistý. Nevím, jestli ji miluji tak jako na začátku. Něco se změnilo, ale bůh ví co, ani já sám to nevím.

Sedneme si na pohovku do obýváku za ostatními. Jen co si sednu, tak mi v ruce přistane kelímek s alkoholem. Neodmítnu, potřebuji se odreagovat.

Po asi tak hodině, jsem už trošičku mimo, ale ještě o sobě vím, což jsem asi jediný. Já nikdy moc nepil. A to se snad asi ani nikdy nezmění.

V obýváku se objeví parta holek. Nějak mě nezajímají, až na jednu. Upřu na ni zrak a pozorně si ji prohlédnu od hlavy až k patě.

Asi stošedesátpět centimetrů, trošku tmavší hnědé vlasy s růžovými melíry, hnědé oči. Postavu má dokonalou, štíhlý pas, trochu větší zadek i prsa. Taková akorát postava. Šaty, které má na sobě jsou nehorázně sexy. Ona je sama o sobě sexy a ty šaty, ji dělají ještě více sexy.

Neodtrhnu od ní pohled ani na vteřinu. Sleduji, každý její pohyb, při tom jak tancuje. Po chvilce ve svých kalhotech ucítím těsno. Sakra, to mi ještě tak scházelo. Zajímalo by mě, co s tou boulí v kalhotech udělám.

Jelikož se už trošku nudím, tak vstanu a jdu na provizorní taneční parket. Pohledem hledám tu neznámou nádhernou dívku.

Během pár malých chvilek ji zahlédnu a vydám se k ní.

Začneme spolu tancovat, hodně se k sobě máme. Můj mozek je vypnutý a já si chci jen pořádně užít.

Ruce ji dám na boky, takže si ji přitáhnu k sobě, ona mi ruce omotá kolem krku. Jak se začne pohybovat do rytmu hudby, tak se mi začne třít o mého kamaráda.

Tancujeme spolu už nějakou dobu, skvěle se bavíme. S Kate je strašná sranda, dost se držím abych po ní nevyjel.

Zadívám se směrem ke dveřím, ve kterých uvidím... ne, to není možné, to nemůže být ona.

Taaak a tady to ukončím 😏
Jak si myslíte, že to dopadne? 💛
Prosím vás, neukamenujte mě 🙏
Kdo by vám potom dopsal tenhle příběh?😂❤️

¿It is love? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat