✨14✨

392 19 1
                                    

Z pohledu Emmy

Od příštího týdne jdu po skoro třech týdnech do školy. Nebo mám spíš říct do té polepšovny? Jo to bude líp a zní to i více pravdivěji.
Dneska je středa, ve škole je sportovní den a mě mrzí, že jsem nemocná. To je poprvé co mě mrzí, že nejsem ve škole.
Teď momentálně jsem úplně sama doma. No ne vlastně tak úplně sama, mám doma Tica, který je poslední dobou hodně často semnou.
Napíše mi Andrea, jestli nemůže přijít na návštěvu, jelikož se fakt nudím tak ihned odepíšu ať přijde co nejdřív.

Během asi dvaceti minut zazvoní a já rychlostí blesku letim otevřít, až z toho skoro zakopnu i o Tica. Ano, ano tuhle (ne)šikovnost jsem zdědila po Martinusovi. Oba jsme schopní se zabít i zakopnout na rovině.
Otevřu dveře a vrhnu se Andree kolem krku.

"Děláš jak kdybys mě neviděla roky Emm" zasměje se a obejme mě
"Víš jak je nudný být furt doma jenom s klukama? Ještě ke všemu se svými bratry?" zasměju se a objímám ji
"Pravda, být skoro pořád jenom s nimi není moc zdravé. Ale tak máš tu Ell ne?" koukne na mě a jdeme do obýváku, kde se k nám přidá i Tico
"To sice ano, ale moc sem nechodí, prý toho má strašně moc" pousměju se a padnu na sedačku
"Tak třeba toho teď má opravdu hodně Emmi" usměje se povzbudivě a sedne si vedle mě
"Já vím, že to může být pravda, ale zase bojim se abych o ní nepřišla. Známe se strašně dlouho, jsme jako sestry a já si nedokážu představit to, že bych o ní přišla" povzdechnu si a jde vidět, že mě to fakt trápí
"Já to chápu, dej ji ještě chvilku a pak si s ní nějak promluv" přitáhne si mě k sobě a obejme mě kolem ramen
"Až začnu chodit do školy, tak si s ní nějak pokusím o tom promluvit. Navíc se bojím, že všem vyzradí tajemství co jsem ji řekla" opřu si hlavu o její rameno a lehce se pousměju

Z pohledu Elizabeth

Ani nevíte jak jsem ráda, že je teď Emma nějakou dobu nemocná. Myslí si, že když je ségra slavných zpěváků tak se z ní každý s prominutím posere. Ale to se holčička mílí. Už mě nebaví ty věčné přetvářky před ní. Na druhou stranu mi je zase líto se na ní ze dne na den vykašlat. Mám hodně lepších kamarádek i jednu nejlepší. Emma mezi ně už tak nějak nepatří. Nejsem taková svině abych všem řekla, že je zabouchnutá do vlastních bratrů.

Emma už mě prostě přestala jako kamarádka bavit. Přijde mi falešná taky, že se přetváří a všechno hraje. Poslední dobou ji nevěřím vůbec nic, snad ani ten její nos. Z celé třídy má největší pozornost ona co se týče kluků. Chtěl by ji každý kluk z naší třídy. Není se čemu divit, je krásná, hubená, má celkově hezkou postavu a hodně peněz. Takovou chce každý kluk. To mě na ní nejvíc štve. U učitelů je taky oblíbená. Dělá ze sebe neviňátko, ale i tak mám podezření, že má něco s učiteli nebo, že nějak podplácí učitele nebo do konce ředitelku.

Je mi jasné, že ji Chris chce jenom kvůli prachům a slávě. Každému dojde, proč ji všichni chtějí. Chtějí ji jen kvůli tomu, protože je slavná a bohatá.
Až přijde do školy, tak zase začnou přetvářky. Budu s ní muset trpět ty hodiny sezení. Teď když není ve škole, tak sedím s jinou mojí kamarádkou. Není tak nudná, upjatá a falešná.

Co si po dnešku myslíte o Ell?
Prosím pište mi otázky na jednotlivé postavy na "Character ask" 💚
Bye 💚

¿It is love? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat