Birthday special 1/2

396 9 4
                                    

Konečně nastal den našich narozenin. Už dlouho jsme měli zarezervovaný klub k pronájmu na tenhle večer. Ten klub je docela veliký, takže se tam vejde dost lidí. Samozřejmě tu je alkohol, plno jídla, hudby a podobně.
S Martinusem jsme sfoukli svíčky na dortu a oba si něco přáli. Vím co si Tinus přál, už mi to říkal několikrát. A víte co? Myslím si, že se mu to dneska splní. Jen doufám, že pod vlivem nebude na Emm moc tvrdý.

Já tu netrpělivě vyhlížím svoji princeznu. Ano slyšíte dobře. Našel jsem si dívku. Je hodná, milá a hezká. Hlavně dokud jsem ji to neřekl, tak ani nevěděla kdo jsem. Ze začátku jsem ji trochu lhal, abych poznal, zda mě opravdu miluje. A ano miluje mě, opravdu jen z čisté lásky.
Konečně uvidím v davu svojí krásku. Má krátké červené šaty s výstřihem, k tomu má černé podpatky a vlasy mám rozpuštěné. Vypadá jako bohyně a to opravdu nepřeháním.
Jsem to, ale nezdvořák, ani jsem vám ji nepředstavila. Jmenuje se Vanessa a je jí 18 let. Přestěhovala se do Trofors před pěti měsíci.

"Ahoj kotě" přitáhnu si ji k sobě a políbim ji
"Ahoj brouku" oplatí mi to
"Jsi strašně sexy, hned bych tě zatáhl nahoru do pokojů a obdarovával tě slastí" políbim ji na krk
" To pak taky můžeme, ale až dýl. Nechci aby to bylo nějak nápadné kocoure" usmívá se
"Půjdeme na bar? Mám žízeň" nečeká na mou odpověď a táhne mě k baru
"Nic neplatíš, je to na můj účet" posadím si ji na sebe a chci ji mít co nejvíc u sebe. Přeci jen má dost vyzívavé šaty
"Dobře lasi" usměje se a naschvál se mi otře o kamaráda
"Baby nedráždi mě, jinak potom bude trest" rukou ji vjedu na vnitřní stranu stehna a zkousnu ji ušní lalůček
"Dobře, dobře přestanu. Trest opravdu nechcu" viděl jsem jak se držela aby nevzdychla
"Co by sis dala?" obejmu ji kolem pasu
"Buď vodku nebo rum" usměje se nevinně. Uchechtnu se každému objednám skleničku rumu i vodky

Za nějakých 10 minut začne hrát Vaness oblíbená písnička a tak mě táhne na parket. Zasměju se jejímu chování, ale nechám se táhnout. Někdy je opravdu dost praštěná, ale i tak ji miluju. Ano, slyšíte dobře, zamiloval jsem. Myslím si, že teď to je opravdové, ne jako ty vztahy předtím.

Přitáhnu si ji co nejvíc na sebe a ruce ji omotám kolen jejího úzkého pasu. Vždycky jsem klidnější, když vím, že je u mě co nejvíc nalepená. Ona si následně své drobné ruce omotá kolem mého krku. Můj kamarád je už dávno v pozoru. Stačil jen jeden pohled na Vanes, a už byl v pozoru. Chci si tyhle narozeniny užít na plno, stejně tak i Martinus.

"Neboj, jsem jenom tvoje" usměje se , jasně že poznala to jak se bojím, že o ni přijdu
"Vždycky tam ta nejistota je babe" podívám se ji do očí
"Ale nemusí, neodpustím tě a to nikdy. Slibuju miláčku" políbí mě a já si spokojeně vzdychnu do polibku
"Kurva Vaness, už jen tvoje dotyky způsobují to, že mám bouli v kalhotech. Ne, že tě dneska nechci ošukat, to samozřejmě chci, ale až dýl" zamumlám do polibku a on se uchechtne
"Nebuď takový perverzní idiot" zasměje se, ale vím, že to myslí ze srandy

Uběhne asi hodina a půl, co se střídáme buď u baru nebo na parketu. Oba už máme něco vypito. Ale oba víme o tom, co děláme. Vím, že i kdyby byla pod největším vlivem alkoholu, tak by mě nepodvedla, takže se nebojím, když mi zmizí z dohledu na pár minut. Teď mi všichni řeknete to, že jsem v to až po uši. A máte pravdu, ano jsem v tom až po uši.

Hledám v menším davu svoji dokonalou dívku. Trochu znejistím, když ji ani po desetiminutovém hledání nikde nenajdu. Vzdám to a jdu si sednou zpátky na sedačku v rohu místnosti. Přemýšlím, kde by mohla být. Moc možností tu není. Prohrábnu si vlasy a zavřu oči.
Po pár minutách si někdo sedne na můj klín a ruce si obmotá kolem mého krku. Podle jemnosti rtů na mé čelisti  poznám, že to je Vaness. Otevřu oči a hned mám úsměv od ucha k uchu.

"Všude jsem tě hledal babe, měl jsem strach, že si utekla" zamumlám a on se mi hned přisaje na rty
"Byla jsem jenom chvilku na vzduchu" řekne potom, co se od sebe odtáhneme
"Aspoň jsi mohla mít zapnutý mobil, volal jsem ti" řeknu "uraženě" a oba se zasmějeme
"Vybil se mi a tak jsem ho nechala doma" usměje se a políbí mě na krk
"To mě nezajímá" zmáčknu ji zadek
"Mě toho nezajímá Gunnarsene nejstarší" uchechtne se, ale i tak vidím, jak se drží aby nevzdychla
"Mám plno věcí, které by tě mohli zajímat" natisknu ji co nejvíc na sebe
"Jo? A jaké například?" kousne se do rtu
"Mile rád ti to ukážu, pokud budeš samozřejmě chtít" usměju se a čumím ji do výstřihu
"Ty se ještě ptáš?" sladce se zasměje a potom se na mě nevinně podívá

Přitisknu ji co nejvíc k sobě, začnu ji hladově líbat a rukama jezdím po celém jejím těle.
Okamžitě spolupracuje a začne hýbat boky. Bože, ta holka ví jak na mě. Upřímně? Je mi jedno jestli ji ošukám, tady na té sedačce přede všemi a nebo jestli ji zatáhnu do pokoje.

Usoudím, že by bylo lepší zmizet do nějakého pokoje. I s ní se zvednu, ona mi obmotá nohy kolem pasu, já ji držím za zadek a nesu ji nahoru.
Mám co dělat, abych ty titěrný šatičky z ní neztrhal už teď na chodbě.

Zapluju do volného pokoje, zamknu a hned ji přilepím na dveře.
Naše oblečení zmizí rychlostí blesku asi někde v Narnii, protože ho nikde nevidím.
Z obou srší chtíč, který sílí.

Hodím ji na postel, lehnu si nad ní, začnu ji znovu líbat a vjedu do ní dvěma prsty. Dám naschvál pomalé tempo, nesnáší to. Začne mi vzdychat do úst a tak postupně přidávám. Abych řekl pravdu, byl bych schopný se udělat jen z jejích vzdychů.
Když poznám, že už je dost vlhká, tak z ní vyndám prsty. Zakňučí a já se usměju.

Po chvilce, co si vzájemně díváme do očí, do ní vniknu. Oba najednou vzdychneme a Vaness se prohne v zádech. Začnu se věnovat jejímu krku, obmotá mi nohy kolem pasu a nehty mi zaryje do zad.

Můžu říct, že tahle noc byla nejlepší.

Za toto se opravdu stydím, i za tu druhou kapitolu. Nějak tak vím, že jste tohle chtěli/čekali.
Přiznejte, kdo si představoval místo Vaness sebe? 😏
Ano, ano, našemu Macimu už je 18 let.

¿It is love? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat