Dnes večer je nějaký ples na který jsme byli pozvaní jako celá rodina.
Je něco kolem jedenácté dopoledne a ples začíná v osm večer. Už od včerejška jsme v Trondheimu, kde se to celé bude konat. Mamka už začíná šílet, takže se musíme pomalu připravovat. Nevím proč tak šílí, však já se jenom osprchuju, nalíčím, možná udělám něco z vlasy a obléknu se do šatů. Klukům to stejnak bude trvat nejdýl jako vždy.Po obědě se jdu vysprchovat, s sebou do koupelny si vezmu jen tričko, tanga a kosmetiku. Poté co se vysprchuju si nechám ručník na hlavě a začnu se pomalu líčit. Když mám make-up hotový, vyfénuju si vlasy a jemně si je navlnim a přelakuju, aby to aspoň chvilku vydrželo. Odeberu se do pokoje a zjistím, že to všechno mi zabralo skoro tři hodiny. Rozhodnu se proto, že se převléknu až dýl a teď si pustím nějaký krátký film nebo seriál. Teď šli na řadu kluci, takže to zabere ještě tak 3 hodiny jak je znám.
Je právě něco kolem třičtvrtě na osm a my už jsme na místě, kde se celý ples bude odehrávat. Já jsem jenom lehce nalíčená, vlasy mám ve předu sepnuté a zbytek lehce navlněné a mám na sobě tohle (oblečení viz media).
Je to tu strašně nádherné a hlavně obrovské. Něco mi říká, že tu bude asi opravu hodně moc lidí. Máma má elgantní šaty barvy šampáňa. Mac, Tinus i táta mají dobře padnoucí obleky a Tinus má uplou košili. To mi dělá asi naschvál. Jinak abyste byli v obraze tak za dva týdny budou Vánoce.Z pohledu Martinuse
Emma v těch šatech vypadala jako nějaká bohyně. Jako ano moje holka vypadá dokonale furt. Ale dneska? Pane bože, kdybyste ji jen viděli. V těch tmavě modrých šatech vypadá kouzelně a ta korunka ji udělala princeznou úplně. Myslím si, že dneska budu muset asi hodně ovládat. Bože proč mám tak sexy holku? Kdyby nebyla pod zákonem tak už bych byl několikrát v ní, ale takhle to nejde. No teda jako jde, ale nechci na Emm nějak tlačit. Bavili jsme se o tom a dohodli jsme se na tom, že když se na to bude sama cítit tak mi řekne. Mám tušení, že na naše narozeniny se něco stane.
Po nějaké půl hodině co je ples už trochu rozejít, jdu za Emmou abych ji vytáhl na taneční parket. Rodiče už dávno tancují, Marcus odešel před malou chvilkou kamsi s nějakou holkou.
Chytnu Emm něžně za ruku, nenápadně si s ní propletu prsty a vedu ji na střed parketu.Začne hrát ploužák a já si MOJÍ Emminku přitáhnu za pas co nejvíc k sobě. Samozřejmě, že se postavíme do standartního tanečního držení. Pomalu vedu Emm a "nenápadně" ji čumím do výstřihu. Ne, že by měla nějak extra velký výstřih, ale i tak ji ty šaty dělali ještě víc božský prsa než obvykle. Oba si užíváme tuhle chvíli. Tu chvíli při které si nemusíme na nic hrát. Miluju takovéhle chvíle, především chvíle s MOJÍ Emm. Neuvěřitelně moc ji miluju, nejde to ani slovy popsat, jak moc ji miluju. Začal jsem skládat písničku výhradně jen pro moji princeznu. Je to o ní a o nás dvou. Zajisté, že ta písnička musí být taková, aby nikdo nepoznal o kom přesně je. To je na tom to nejtěžší.
Po skončení tří pomalých písniček, si s Emmou propletu prsty a vedu ji nejprve do šatny pro bundy a poté na zahradu. Chci být s Emm dneska večer aspoň chvilku jenom s ní. Prostě jenom MY dva. Takové okamžiky milujeme oba nejvíc.
Dojdeme k fontáně ve které momentálně není voda, protože je prosinec. Při měsíčním svitu vypadá ještě více kouzelně.Přitáhnu si ji za pas co nejvíce k sobě. Určitě si hned všimne mé nemalé boule v kalhotech. Opřu si čelo o to její a zadívám se do těch nádherných očí, kterých se nikdy dostatečně nenabažím. Po chvilce ticha a vzájemného dívání si do očí ji políbim. Achhh, ani nevíte jak moc mi ty její rty chyběli. Po krátké chvilce co si vzájemně vyměňujeme polibky, začnu Emm jemně a něžně líbat. Vždycky ji líbám s jemností a něžností. V tom všem je cítit ta velká láska, kterou k sobě chováme.
Pokračujeme v našem jemném a něžném líbání.Najednou se ozve hlasité odkašlání, oba stuhneme na místě a nejsme schopni ani sebemenšího pohybu.
Tady to ukončím! 😏
Kdo by tam tak mohl přijít? Bude to jeden z rodičů nebo ne?
Nechávám se napnuté a dozvíte se to až v další kapitolce ❤️ další kapitola bude do 21.2. poslední. 21.2. vyjdou narozeninové speciály ❤️ máte se rozhodně na co těšit ❤️Také můžete každým dnem očekávat novou knížku na mém profile. Nebude o M&M, ale doufám, že se vám bude líbit ❤️
ČTEŠ
¿It is love? [DOKONČENO]
Fanfiction"Miluju je" podívám se na svoji nejlepší kamarádku "Všichni sourozenci se miluji sourozeneckou láskou" usměje se "Ty to nechápeš Ell, nemiluju je jako bratry" na chvilku se odmlčím "Miluju je víc než bratry" podívám se do země "Teď jsem to asi něja...