✨21✨

384 17 3
                                    

Po nějaké asi hodině a půl pomalu vyrazíme s Tinusem zpět na hotel. Už se trochu začalo smítvat. Jdeme vedle sebe ruku v ruce, oba se usmíváme od ucha k uchu a Tini mi sem tam vtiskne pusu do vlasů.
Možná bych vám mohla prozradit to, že jsme si řekli, že to spolu zkusíme. Kdyby nám to spolu šlo dobře tak bychom to museli samozřejmě říct i rodičům. Rozhodli jsme se tak, že Macimu to řekneme co nejdřív. Mac nás určitě pochopí a bude na naši straně. Vždycky chtěl abychom byli my dva šťastní.

Za půl hodiny dojdeme na hotel. Rodiče opět něco zařizují, takže se vrátí až pozdě v noci. Přijdeme do pokoje a vidíme jak si Mac balit věci do batohu. Sdělí nám, že jde přespat ke kamarádovi, který bydlí kousek od hotelu. Oba padneme na svoje postele. Nevím co se s Macim děje. Nějak divně se usmívá, kouká na nás divně a občas hodí nějaký úšklebek. Nechápu ho, nechápu co to má znamenat. Jedině by mohl vědět to, že jsme spolu. O tom pochybuji, protože by mu to musel Tini napsat, čehož bych si všimla. Asi mu nějak přeskočilo nebo něco. Když odejde tak si Tini lehne ke mě.

"Teď si jenom moje" usměje se a přitáhne si mě víc k sobě
"To bych si nebyla tak jistá, doma mám ještě Tica zlato" uchechtnu se a podívám se mu do očí
"Ale i tak jsi aspoň teď a tady jenom moje" usmívá se a dívá se mi do očí
"Jsi trdlo, ale moje trdlo, které miluju" usmívám se a dám mu pusu na nos
"Nepustíme si něco princezno?" usmívá se a bez čekání na mou odpověď se natáhne pro můj MacBook
"Klidně, ale vybíráš ty šmoulo" usmívám se a pozoruju ho. Ví všechna moje hesla takže tím mě "neotravuje".
"Tak si pustíme Zase ona" usměje se a najde ten film

Po dokoukání filmu se postupně vysprchujeme. Já si na sebe vezmu černé dlouhé větší triko Billie Eilish. Tinus si jako obvykle vezme jen boxerky a potom si lehne ke mě.
Přitulím se co nejvíc k Tinusovi, ruku přehodím přes jedou vypracované břicho a hlavu si položím na jeho ještě více vypracovanou hruď. On mě hladí po zádech a dává mi pusy do vlasů. Já zavřu oči a během pár minut propadnu do říše snů. Můžu vám říct, že dnes usínám s pravým úsměvem na tváři.
Jen doufám, že se mi to celé jen nezdálo.

Jaké jste dnes dostali Vysvědčení? 💚 Za můj výkon jsem docela spokojená💚
Chtěli byste další kapitolu z pohledu Tiniho nebo Maca? 💚

¿It is love? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat