Naše narozeninová párty je v plném proudu. Přišlo spoustu našich kamarádů, však to znáte. Párty se nekoná u nás doma. Pronajali jsme si klub, kde jsou nahoře v patře i pokoje. Marcus asi tak před hodinou zmizel kamsi nahoru s nějakou dost hezkou holkou. Už se stýkají dlouho a já bych jim to i přál. Jde vidět, že s ní je Mac šťastný. Jsou spolu roztomilí.
Já teď hledám svoji Emm. Před pár minutami jsem ji měl na očích a najednou ji tu nikde nevidím. Nejdřív prohledám celý dolejšek a pak jdu na zahradu. Přesně tam uvidím svojí princeznu. Jenom na moji žádost si vzala černé upnuté šaty pod zadek. Proto si ji taky tak hlídám. Nechci aby mi je někdo přefikl. Zezadu ji obmotám ruce kolem pasu a vtisknu ji pusu do vlasů."Hledal jsem tě vevnitř beru" usměju se
"Jenom jsem se šla chvilku vyvětrat, navíc ses bavil s nějakým klukem" usměje se a otočí se ke mě čelem
"Musíš se držet u mě, nechci aby na tebe někdo něco zkoušel. Ano vím, že jsem to byl já kdo chtěl, aby sis tohle vzala na sebe. Ale na to všechno se můžu koukat jenom já" zastrčim ji pramen vlasů za ouško
"Nebyla jsem u tebe ani ne pět minut zlato. Nemusíš se o mě bát" podívá se mi do očí a pohladí mě po tváři
"Jsi jenom MOJE a nikdo jiný na tebe šahat nebude" usměju se majetnicky a jedna ruka z jejího pasu mi sjede na její zadek
"Šahat na mě můžeš jenom ty, tohle mi říkáš každý den honey" líbne mě na nos
"Pojď půjdeme dovnitř, je zima" propletu si s ní prsty "Ještě bys mi mohl nastydnou lásko" usměju se a vydáme se dovnitřSedneme si na bar a já si objednám rum. Jinak ano, já i Mac tajně pijeme. Emma na mě udělá psí očka, že by chtěla taky. Povzdechnu si a objednám ji Colu s rumem, ale toho rumu je tam opravdu málo.
"Neboj já to nikomu neřeknu" usměje se a napije se
"Ještě abys to někomu řekla babe" posadím si ji na klín
"Nechci, abys měl kvůli mě problémy" políbí mě na krk a já se kousnu do rtu
"Sakra Emm tohle mi nedělej, neudržím se" koušu si ret a ona v tom klidně dál pokračuje
"Půjdeme si zatancovat méďo" když ze mě slízá tak se mi otře o malou bouli v kalhotech
"Neprovokuj bby" taky vstanu a Emm mě táhne na parket mezi ostatníUž automaticky si obmotám ruce kolem jejího pasu a ona si obmotá ruce kolem mého krku. Nevím proč a z jakého důvodu, ale začne hrát ploužák. Emmu si natisknu co nejvíc na sebe a je mi jedno, že ucítí tu moji bouli v kalhotech. Vidím na ni, že je taky nadržená. Po chvilce se ke mě otočí zády a začne se zadkem třít o můj rozkrok. Trochu pevněji ji chytnu za boky a natlačim si ji víc na sebe.
Nevím, zda to s ní udělali ty ani ne dvě skleničky Coly s rumem. Nebo to dělá ze své vlastní vůle. Ale abych řekl, tohle její zvrhlejší já, se mi líbí víc.Po pár minutách to už nevydržím. Jemně ji čapnu za ruku a táhnu ji do jednoho kumbálu. Zamknu dveře na, které ji následně jemně natlačím.
Začnu ji dravě i hladově líbat a ona mi to oplácí úplně stejně. Rozhodnu se, že ji teď trochu potrápím, ona mě trápila na parketu, já ji budu trápit teď. Pokračuju v líbání a jednou rukou ji vjedu zespod pod šaty. Druhou ruku mám na její zadku, který pravidelně mačkám. Z jejích úst se linou vzdychy a to jsem ani pořádně nezačal.
Začnu ji přes ty její tenký tanga hladit a cítím jak moc vlhká je. Po chvilce ji ty kalhotky trochu stáhnu, šaty ji trochu vyhrnu nahoru a pomalu do ní vjedu prstem. Dělám to všechno pomalu, protože ji nechci ublížit. Slastně mi vzdychá do úst a svoji ručkou mi už rozepnula kalhoty, pod které mi teď zajíždí. Slastí přivřu oči a dost vzdychnu.
Když z ní prstama vyjedu tak nesouhlasně zakňučí, odtáhne se od mě a koukne mi ublíženě do očí."Ještě se tam na pár minut vrátíme a pak tě nahoře udělám takovým stylem, že na to budeš vzpomínat dlouho" rychle ji ještě na krku vytvořím znaménko lásky
"Fajn, ale budeme tam jenom chvilku" natáhne si tanga a stáhne šaty. Já si mezitím zapnu poklopecNa parketu se o mě znova začne třít a já bych ji nejradši zavraždil. Ani neví jak rád bych ji už nahoře ojížděl.
Přestane a otočí se ke mě čelem, z očí ji jde vidět nadrženost a já se v duchu uchechtnu.Za 10 minut ji už táhnu nahoru a schody bereme po dvou, abychom byli co nejdřív už v nějakém pokoji.
Hned po té co zamknu dveře, povalím Emm na postel. Lehnu si nad ní a začnu hýčkat její rty. Už jsem vám říkal, že má božký rty? Jestli ne, tak teď vám to říkám.
Líbáme se a ona mi začne rozepínat moji černou košili, která ji evidentě dost vadí. Abych ji pomohl, tak si rozepnu aspoň pásek od kalhot a pak ji slíknu ty titěrný šaty. Za chvilku jsme úplně nazí, oblečení skončilo někde v neznámu.Od krku, přes prsa, k bříšku až k podbřišku si začnu dělat mokrou cestičku. Po očku ji sleduju, jak se pod každým dotekem chvěje a má zavřené oči.
"Jsi připravená kotě?" Lehnu si nad ní, políbim ji na krk a zadívám se ji do očí
"Ano, jenom se trošku bojím" špitne a zčervená
"Nemáš se čeho bát, ano? Budu opatrný jak nejvíc to umím. A kdyby cokoliv tak mě můžeš zastavit" dívám se ji do očí a hladím ji po bocích
"Dobře, věřím ti" políbí mě
"Budu opatrný, slibuju" oplatím ji toPomalu do ní začnu zasouvat, když se do ní dostanu celý, tak počkám aby si zvykla. Celou dobu jsem ji pozoroval a vím, že ji to i tak bolelo. Kývne hlavou a já začnu pomalu přirážet. Oba vzdycháme a já postupně přidávám.
Emma mi obmotá nohy kolem pasu, začne proti mě přirážet a vzdycháme na celý pokoj.
Nechci aby ji to tolik bolelo, nebo aby toho pak litovala, a tak přirážím pomalu.
Chvilku po té co se udělá se udělám i já. Pomalu z ní vystoupím. Oba máme zavřené oči a rozdýcháváme to.V noci jsme si to ještě párkrát zopakovali
Kdo by si to nejradši vyměnil s Emmou? Tak se jen přiznejte.
Doufám, že se tahle kapitola líbila
No jo, teď už je i Tinimu 18 let❤️
ČTEŠ
¿It is love? [DOKONČENO]
Fanfiction"Miluju je" podívám se na svoji nejlepší kamarádku "Všichni sourozenci se miluji sourozeneckou láskou" usměje se "Ty to nechápeš Ell, nemiluju je jako bratry" na chvilku se odmlčím "Miluju je víc než bratry" podívám se do země "Teď jsem to asi něja...