✨DRUHÝ DÍL✨

246 6 0
                                    

Zdravím Vás všechny! ✨

Před dvěmi dny vyšlo hodně žádané pokračování tohohle příběhu a nese jméno When we were young. Omlouvám  se, že vydání druhého dílu trvalo dlouho.

Je těžké vymyslet celý děj, vědět kdy, co a komu se stane. Zároveň se chci v psaní posunout dál, takže nepíšu hned to první, co mě napadne. Doufám, že pokračování bude vypadat lépe než první díl.

Abych pravdu řekla, trochu se za tento první díl i stydím. Tolik chyb co tam je, pravopisné chyby, pořádné nerozdělování odstavců, když někdo mluví, mohla bych tu psát dlouho, a stejně bych všechny chyby nevypsala.

Ze začátku možná kapitoly budou vycházet častěji, protože momentálně vím, co se má přesně stát. Časem třeba vyjde kapitola jednou týdně, opravdu nevím.

Chci Vám WWWY, alespoň trochu přiblížit, abyste byli v obraze.

WWWY je pokračování nešťastné, zakázané lásky mezi bratrem a sestrou. Všichni víme, že skončili od sebe z neurčitého důvodu. Martinus se nezachoval moc hezky (teď se mi to úplně nelíbí). Emma z toho byla celá nešťastná, trápila se a vůbec to celé nechápala (teď zpětně mi je Emmy líto).

V příběhu WWWY budou kapitoly z minulosti, ze snů, ze současnosti, z pohledů různých postav.

Můžete se těšit na nepředvídatelné obraty, zjištění pravdy, vžití se do dané situace s daným člověkem, další lži, podvody, hádky a spousty dalšího.

U ¿It is love? jsem docela zanedbávala Marcuse, což se u WWWY napraví. Sem tam se objeví daná situace z pohledu Marcuse.

Jinak se vlastně celý příběh bude motat kolem životů Emmy a Martinuse, toho jak si žijí teď, co dělali, když se svým způsobem rozešli.

Takže nabíhejte na novou knížku When we were young.

Ahoj, ahoj!
Jak jste se tu všichni měli? Jak jste zvládali tuhle koronavirus situaci?
Kdo se tu těšil na pokračování? Myslím, že hodně z Vás a já to teď udělala!
Zasloužila bych si potlesk, ne?

Zatím se tu mějte čumáčci a vidíme se u WWWY❤️

¿It is love? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat