✨13✨

426 17 6
                                    

Z pohledu Martinuse

Ptáte se proč jsem odjel na týden pryč s kamarády? Odpověď je jednoduchá, musel jsem aspoň na chvilku odjet od Emmy a vyčistit si myšlenky. Hlavně si musím uvědomit co se to děje a hlavně co přesně chci. Několikrát jsem chtěl Emm zavolat nebo napsat jak se má a tak, ale nezmohl jsem se na to. Tady se na ní snažím tolik nemyslet a nějak odstranit ty city k ní. Už dávno jsem si uvědomil, že to co k ní cítím není jen sourozenecká láska. Vůbec nevím co mám dělat, chtěl bych se někomu svěřit, ale komu? Marcusovi to říct nemůžu, přeci jen mohl by ji to říct a třeba by jsem se mu zhnusil. Klukům to taky říct nemůžu, vysmáli by se mi a akorát bych je tím od sebe odradil.

Marcus mi psal, že má Emm angínu, ano nevíte jak moc bych za ní chtěl, ale bojím se. Ptáte se čeho se bojím? Je to snadné. Tady se mi podařilo na ní nemyslet 24/7 a myslím, že city k ní taky tak nějak trochu opadli. Ale co bude promiň až se vrátím? Bude se to celé opakovat. Žárlím na každého kdo se ji dotkne. Žárlím i na Maca a dokonce i na Tica. Kdo žárlí na psa? No přeci Martinus Gunnarsen. A proč? Často je s Ticem, mazlí se s nim, pusinkuje ho a já nevím co všechno. Tico je snad nejšťastnější na světě.

Právě si prohlížím na mobilu naše společné fotky s Emm. Usmívám se od ucha k uchu. Skoro na každé fotce se buď objímáme, děláme kraviny, buď ji já dávám pusu na tvář a nebo ona mě. Jak já zbožňuju ten její úsměv, celou jí.
A zase si uvědomuju že ji fakt miluju. Může mi někdo pomoct? Jsem v tom až po uši.

Co mám dělat? Tohle se dozvědět rodiče tak mě pošlou do bláznice na léčení nebo nevím kam. 
Nikomu bych nepřál být v takové situaci jako jsem já. Je to velice nepříjemná situace. Ani svému největšímu nepříteli bych tuhle situaci nepřál.
Když nejsem s Emm, nevidím ji jen chvilku, jen chvilku necítím tu její dokonalou vůni, nevidím ten její okouzlující úsměv, cítím se tak nějak divně. Jsem jako tělo bez duše, když není poblíž mě.

Ale počkat co, když ji miluje i Marcus? Je teď hodně času s ní, ty pohledy které po ni háže. Nějak se začínám bát, že by mi ji mohl vzít.
Sice jsem to já kdo ji políbil. Možná Emm i došlo, že ji miluju. To si sice nemyslím, spíš si myslím, že si o mě myslí to jaký jsem debil a podobně. Cítil jsem u toho nervozitu i chtíč z obou stran, ale to se mi nejspíše jenom zdálo.

Kdo by mě taky miloval? Snad jenom blázen, který je ještě ke všemu slepý. Nikdo normální by mě milovat nemohl. Možná mohl, ale to jenom díky penězům co mám. Po mě půjdou vždycky jenom zlatokopky nebo nějaké bláznivé fanynky, aby se jim splnil jejich největší sen.

Z pohledu Chrise

Jsem strašně rád, že jsme se s rodiči přestěhovali do Trofors. Kdyby se tak nestalo tak bych nepoznal Emmu. Už od prvního dne co jsem ji poznal se mi strašně líbila. Samozřejmě jsem věděl čí to je sestra a co je zač. Kdo by ji taky neznal, že? Myslím si, že ji zná nejen celé Norsko, stejně jako její bratry.
Holky ze třídy začali na ní žárlit, protože spolu trávíme hodně času. Kdyby Emm neseděla s Ell, určitě bych si k ní ten první den sednul. Ptáte se proč zrovna Emma? Odpověď je naprosto jednoduchá. Emma má v sobě něco co ostatní nemají. Je něčím jiná, je okouzlující a šarmantní. Prostě výjmečná dívka.

Vím, že si všichni myslíte, že ji chci jenom kvůli tomu kdo je, kvůli penězům a slávě.
Nemáte tak úplně pravdu. Nějakou částí ji miluju, ale je jasný že ji chci i tak nějak jenom využít. Kdo by nechtěl tak snadno přijít k bohatství a ke slávě?
Přiznejte se, vím že by to chtěl každý.
Snažím se s ní ještě víc sblížit a nějak se pokouším aby se zamilovala i ona do mě. Hned jak se do mě zamiluje tak to bude jednoduchý. Začneme spolu chodit, budeme si kupovat dárky (samozřejmě, že mi bude kupovat ty nejdražší), vzájemně si bude chtít dát všechno co uvidíme na očích toho druhého.

Asi tu, ale i tak bude nebo spíš budou menší problémy. Jaké? Přeci Marcus s Martinusem. Určitě mě potom prokouknou a budou ji chtít předemnou nějak chránit nebo varovat. To se ji mi nepovede, to vás můžu uklidnit. Přetáhnu si ji na svoji stranu úplně ve všem, bude proti svým bratrům i kamarádům. Bude chtít být jenom semnou, takže to bude muset podstoupit.

Možná vám přijdu jako blázen, ale to se vám jenom zdá. Jsem naprosto psychicky v pořádku. Chci jenom opětovanou lásku a jsem schopen pro to udělat cokoliv. Navíc nejsem teď v moc dobré finanční situaci, sice bydlím s rodiči, ale všechno co potřebuju nebo chci si musím investovat sám. Dokonce jim musím platit i nájem a jídlo, které koupí oni a já si to vezmu.
Tohle Emm určitě musím říct, obměkčím ji tím a hned ji budu mít na své straně. Já jsem prostě geniální.

Kdyby se mi náhodou nepodařilo zbalit Emm, tak to zkusím třeba na Ell. Vím, že její rodina je taky dost bohatá. Polovina naší třídy je bohatá, takže nemám nouzi.
Je mi jasný, že si o mě budete myslet jaký jsem idiot a podobně. Ale upřímně? Je mi to docela jedno.
Nejde mi o to co si o mě lidí myslí a ani mi moc nejde o lásku. Nejvíc mi záleží na mě samotném a teď asi i na Emm.
Dostanu ji to vím.

V médiích Chris 👆💚
Jak to bude s Tinusem? Co si o jeho situaci myslíte? 💚
A co říkáte na Chrise? 😏
Napište mi svůj názor na Chrise do komentářů 💚
Vidíme se u další kapitoly 💚

¿It is love? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat