•4•

2K 75 52
                                    


"Nismo se videle sto godina", iskreno sam se obradovala kad sam ugledala Veru, Feđinu stariju sestru od strica. Pre je dolazila u Saratov za svaki raspust i dane je provodila s nama, pa sam je vremenom i sama počela smatrati sestrom.

No otkako smo se preselili u Moskvu, ja zbog studiranja, Feđa zbog fudbala, nismo se videle.

"I meni je mnogo drago da si uspela da izdvojiš vreme za moju svadbu. Plašila sam se da nećeš uspeti da dođeš", pogledam je širom raširenih očiju, jer ovo nikako nisam očekivala.

"Čekaj, Vera, udaješ se?", posmatram je u neverici što nju nasmeje.

"Pa zar nisi zbog svadbe ovde?", vidim da je ovo zabavlja.

"Da, ali mi debil od tvog brata nije rekao čije svadbe. Ko je srećnik?", kontrolišem se da joj ne postavim milion i jedno pitanje, koliko sam radoznala.

Istina je da mi možda baš i ne ide na ljubavnom planu, ali obožavam da slušam o lepim ljubavnim pričama.

"Ma pusti sad to, nego reče mi strina da ste ti i onaj moj ludi brat zajedno. Je l' moguće?"

Zašto imam utisak da će to biti glavna vest ovih dana?

"Moguće. Mislila sam da se to nikad neće desiti, ali eto desilo se. Izgleda da zaista ima nešto u onoj staroj Nikad ne reci nikad", osmehnem se, držeći se dobro mi poznate uloge.

"A gde je on uopšte? Želela bih da mu čestitam na tome što je napokon skupio hrabrosti da te smuva", i Vera je jedna od onih koji su nas od ranog detinjstva zezali jedno za drugo.

"Spavao je, kad sam ja izašla. Smorio ga je put juče", pojasnim, na šta prevrne očima.

"Još uvek dolazi autom?", povtrdno klimnem glavom i sama iznenađena što je još uvek tako. Feđa se od svojih navika teško razdvaja.

Feđa's pov

"Dobro jutro, ljubavi", poljubim je u obraz, pa sednem na mesto pored nje. Osmehnem se kad ugledam Veru na fotelji preko puta nas. Trio fantastiko.

"Oh mlada, i vi ste tu", pozdravimo se, pa ona odmah skoči na mene sa milion pitanja.

"Zašto mi nisi rekao da si uspeo da se smuvaš s Tinom?", koliko li ću još puta čuti ovo pitanje?

"Zato što je to samo naša stvar", isplazim joj se kao malo dete, na šta se namršti.

"Samo da te podsetim, ti si bio prvi kom sam javila da se udajem. A ti meni nisi ni rekao, već sam saznala od strine", iskoristi priliku da mi prebaci, a Tina se ubaci smirujući situaciju.

"Zapravo ja nisam želela da ikom kažemo. Znaš i sama kakvi su naši. Želela sam prvo da budem sigurna u nas, pre nego što svi saznaju", pogledom mi poruči da je Rim premala cena obzirom koliko mora da laže. 

Nikad to nije volela da radi, za razliku od mene, kom nikad nije bio problem da se posluži lažima ne bi li dobio ono što poželi. Sto puta sam čuo naše roditelje kako komentarišu da umesto da ona dobro utiče na mene, ja loše utičem na nju. I kad pogledam s ove vremenske distance, ne mogu da se ne složim s njima. Svaku glupost, koju je napravila u životu, napravila je isključivo na moj nagovor.

"Znači da očekujemo svadbu uskoro?", Vera upita uz osmeh, očito ozbiljno shvativši Tinine reči, a Tina se zagrcne vodom, koju je pila. Najradije bih se nasmejao, ali znam da će me posle ubiti zbog toga. Umesto toga je nežno udarim po leđima, trudeći se da joj pomognem.

Gospodin Savršeni ✅Where stories live. Discover now